شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۹۳۲۲
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۹
شوشان: جمعی از کسبه و بازاریان باغملک با تعطیلی مغازه‌های خود مقابل درب فرمانداری و شهرداری اعتصاب کردند.

یکی از بازاریان باغملک علت این ماجرا را چنین شرح داد: یکی از علت های اصلی این اعتصاب اعتراض به رفتار شهرداری نسبت به بازاریان است.

این کسبه باغملکی اظهار کرد: ما منکر قانون برای سد معبر کردن نیستیم و می دانیم گاهی  اجناسی که بیرون ازمغازه می‌گذاریم باعث سد کردن راه شهروندان می‌شود اما با توجه به بافت قدیمی شهر و استاندارد نبودن خیابان و پیاده روها راهی به‌جز این نداریم. وی ادامه داد: به تبع همین سد معبر کردن شهرداری از چند کسبه بازار شکایت کرد و آنها مستقیماً روانه زندان شدند  و چند روزی در حبس به سر بردند. این بازاری به رکود در بازار باغملک اشاره کرد و گفت: هر ساله در چند نوبت شاهد برپایی بازارچه‌های فصلی در باغملک هستیم که این خود ضرر بزرگی به وضع اقتصاد بازار باغملک می‌رساند، این انتظار از صنف و بازرگانی را داریم تا این مورد را پیگیری کند و پیشنهاد ما تخفیف‌های فصلی زیر نظر اتحادیه اصناف در بازار باغملک است تا سود این فروش به جیب کاسبان باغملک برود.

وی با اشاره به اینکه  تا مشخص نشدن وضع ما همچنان به اعتصاب و اعتراض خود ادامه می‌دهیم بیان داشت: انتظار داریم شهرداری از همین نوع اقدام‌های جدی در مقابل ماشین‌های سیار که روزانه در شهر هستند انجام دهد، این ماشین‌های سیار علاوه بر توزیع جنس نامطلوب ضرر قابل توجهی به بازار باغملک می‌زنند.            

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار