اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۹۴۲۴
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۵
مدافع تیم استقلال گفت:با وجود حاشیه سازی پرسپولیسی ها باید بگویم از بچگی استقلالی بودم و استقلالی می مانم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان محمد حسین کنعانی زادگان پس از پايان تمرين در خصوص حضورش در استقلال گفت: خداروشكر حواشی ایجاد شده از طرف ما نبود بلکه بايد بگويم تيم رقيب باعث شد برای من حاشيه بوجود بيايد. در هر صورت من هم حق انتخاب دارم و قراردادم هم با پرسپولیس تمام شده بود .

وی افزود :من از دو سال پیش با علیرضا منصوریان صحبت کردم و از پيش همه حرفهایم را با وی زده بودم و اینکه من گفته باشم پرسپولیسی‌ هستم را تکذیب می‌کنم. باید بگویم فوتبالم را در ابتدا با استقلال آغاز کردم آن هم در شهر ماهشهر بنابراين استقلالی هستم .من دو فصل در پايه های پرسپوليس بودم و پس از آن فوتبالم را در پرتغال و ملوان گذراندم و الان هم كه در استقلال هستم و بايد بگويم من مستقیما از پرسپولیس به استقلال نیامدم که این همه حواشی درست شد.

وی در خصوص تبدیل کردن رنگ قرمز را به آبی در صفحه اجتماعی اش توضيح داد :اصلا چنین چیزی نیست و خوشبختانه در حال حاضر نرم افزاری وجود دارد كه به راحتی می توان فتوشاپ كرد.

وی در پاسخ به سوال يكی از خبرنگاران كه این روزها ظاهرا عرقی به پیراهن استقلال و پرسپولیس وجود ندارد توضيح داد :در مورد دیگران نمی‌دانم اما از بچگی استقلالی بودم و استقلالی خواهم ماند.

كنعانی در خصوص حضورش در باشگاه پرسپوليس گفت :دو فصل و نیم با پرسپولیس قرارداد داشتم و فکر می‌کردم نیم فصل از آن باقی مانده است بنابراين براي روشن شدن اين مساله ابتدا به باشگاه رفتم و سپس به سازمان لیگ رفتم که متوجه شدم قراردادی با پرسپولیس ندارم و از همين رو به باشگاه رفتم و به مسولان تيم گفتم و اطلاع دادم كه با آنها قراردادی ندارم و قرار شد فكر كنم و به مسولان خبر بدهم.

بازيكن جديد تيم فوتبال استقلال در پاسخ به اين سوال كه آيا شما كاپيتانی تيم پرسپوليس را برای حضور در اين تيم به مسئولان پيشنهاد داده بوديد يا خير گفت :اصلا چنين حرفی را نزدم و در مورد اينگونه حرف ها خنده ام می گيرد چرا كه تنها صحبت رضایتنامه با آنها کردم و نمی‌دانم این حرفها از کجا آمده است.


كنعانی همچنين در مورد اينكه آيا از سوی پرسپوليس تهديد شده يا خير تصريح كرد :تهدید که زیاد شدم و در مورد شكايت از من هر حرفی مطرح شد اما بايد بگويم تمام فكر و ذهنم استقلال بود و خدا رو شكر می كنم كه به این تیم آمدم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار