اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۹۷۱۴
تعداد نظرات: ۱۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۱
مشاور آیت الله هاشمی رفسنجانی در گفتگو با شوشان : شریعتی مدیران را ارزیابی و آنگاه دست به تغییرات بزند/ شریعتی می تواند تحولات اساسی در استان ایجاد نماید/ مدیران ناهماهنگ با سیاست های دولت برکنار شوند
غلامعلی رجایی مشاور آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: آنچه که احساس می شود این است که رده های بالای مدیریتی خوزستان نیاز به تغییر دارد.

شوشان: با انتصاب استاندار جدید و عزل و یا بازنشستگی مقتدایی ، گمانه زنی ها برای تغییر معاونت های استانداری و مدیران کل در برخی محافل شکل گرفته است. در همان روزهای اول انتصاب شریعتی ، دکتر افقه عضو هیات علمی دانشگاه شهید چمران اهواز و معاون اسبق سیاسی استانداری ، در گفتگو با شوشان ، ضرورت تغییر در کادر مدیریتی خوزستان را پیش کشید و چنین عنوان کرد که با کادر مدیریتی بجا مانده از دوره قبل ، حتی بهترین استانداران نیز نمی توانند موفق شوند. 

هر چند در همان مقطع زمانی ، استاندار گفت که بدون ارزیابی دقیق نسبت به تغییرات مدیریتی نمی توان اقدامی کرد اما باز هم این پاسخ مانع از خواسته ی نخبگان برای تغییر مدیران و گمانه زنی درباره ی کابینه ی جدید شریعتی نشد. 

در همین زمینه غلامعلی رجایی مشاور آیت الله هاشمی رفسنجانی در گفتگو با شوشان ، گفت: هر مدیری در بدو ورود ، برنامه های خاص خودش را دارد که این برنامه ها هم تقویت مدیران پیشین است و هم تغییر برخی مدیران. اما آنچه که احساس می شود این است که رده های بالای مدیریتی خوزستان نیاز به تغییر دارد.

مشاور رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه گفت : دکتر شریعتی استاندار خوزستان باید با بررسی عمیق و در نظر گرفتن شرایط خوزستان ، دست به تغییرات مدیریتی بزند. البته صرف اینکه یک مدیر جدید پس از انتصاب ، مدیران زیرمجموعه را تغییر دهد شایسته نیست و این تغییرات باید بر اساس ضرورت ها و نیازها باشد. 

رجایی افزود: از حقوق مدیریت ارشد خوزستان است که بر طبق برنامه هایی که از پیش در نظر گرفته دست به تغییر مدیران بزند. شریعتی لازم است مدیران ناهماهنگ با دولت و همچنین مدیرانی که در روند توسعه استان مانع تراشی می کنند را کنار بگذارد. صرفا باید مدیرانی منصوب شوند که همّ و غم خود را توسعه استان قرار دهند و ناهماهنگی با سیاست های دولت نداشته باشند.

مشاور رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه در انتصابات شایستگی ها مدنظر باشد گفت: دکتر شریعتی استاندار خوزستان لازم است سیستم نظارتی برای ارزیابی مدیران گذشته را در نظر بگیرد و پس از بررسی ها و ارزیابی ها ، آنگاه دست به تغییرات بزند. 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه شریعتی یک چهره دانشگاهی ست و سابقه مدیریتی قابل قبولی در عرصه مدیریت استان دارد ، گفت : خوزستان با ظرفیت های بی شماری که داراست فراتر از استان های دیگر است و قاعدتا با شناختی که از دکتر شریعتی داریم با تعامل و هماهنگی های لازم با دولت و استفاده از ظرفیت نخبگان و در اولویت قرار دادن شایسته سالاری ، می تواند در جهت توسعه خوزستان و رفاه مردم گام بردارد. 

رجایی با بیان اینکه نباید چیزی به نام سهم خواهی در عرصه مدیریتی مطرح شود گفت : در انتصابات صرفا شایستگی ها مدنظر باشد و متناسب با این شایستگی ها ، از قومیت های مختلف در مدیریت استان استفاده شود. 

وی در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای استاندار جدید خوزستان گفت : امیدواریم با حضور دکتر شریعتی در مدیریت ارشد استان شاهد تحولات اساسی در این استان باشیم.   


مطالب مرتبط
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱۱
comment
comment
مهرداد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
comment
0
9
comment مدیربازنشسته ای در استانداری وجود دارد که تا کنون دو بار فوت کرده وبا شوک الکتریکی به دنیا بازگشته است لطفا" استاندار جدید نیروی جوان جایگزین کند.
پاسخ ها
comment
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
comment
comment سلام . همیشه سایت شما را دنبال می کنم. موضوعات خوبی را دنبال می کنید اما ای کاش به مسائل اجتماعی هم می پرداختید
comment
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
comment
comment بنده هم تا کنون چند بار به حمله قلبی دچار شده ام و با بیش از سی سال خدمت هنوز هم در حال انجام وظیفه هستم هر چند احتمال حمله قلبی سوم را هم دارم اما حاضر نیستم دست از شغلم بکشم چون این شغل برایم همه چیز است
comment
ناشناس
|
United States
|
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
comment
1
10
comment باغ های پسته رفسنجان رو آبیاری کردید با کارون؟
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
comment
7
2
comment درود بر مشاور آیت الله
comment
سینا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
comment
0
1
comment دامپزشکی خوزستان شدیدا به تغییرات نیاز دارد .بیماری تب برفکی تمام دامداران استان را بیچاره کرد و کسی پاسخگو نبود و نیست جناب آقای استاندار
comment
کیومرث کاتوزی
|
United States
|
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
comment
0
0
comment سلام
انشاالله خیر است
ولی زیاد به این حرف ها دل خوش نباشید
ای کاش می شد مطالی شما را تو فیس بوک shareکرد
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
comment
1
4
comment مشاور رفسنجانی کدوم ور قضیه س ؟ چرا همه به خوزستان گیر میدن برید به سیستان سمنان گیر بدید اونجا صرف نداره
comment
غارت شده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
comment
1
7
comment ما نفهميديم اين آقا چكاره خوزستان است. و به چه مناسبت در مورد خوزستان نظر ميدهد عجب گيرى افتاديم گرد و خاك. و آب فاضلاب و فقر و بيمارى و بى پولى براى ما ، ثروت و نفت و كارون و عوايدمنطقه آزاد و .... براى آقايان! مهره چينى كه شاخ و دم ندارد
comment
Amordad
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
comment
1
10
comment مشاور هاشمی بهتر است به شغل خودش برسد.استاندار خوزستان کارش را بلد است و نیازی به مشاوره مافیای انتقال آب ندارد.
پاسخ ها
comment
مسجدسلیمانی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
comment
comment آخه استاندار جدید همشهریشه !!!!

بعد میگن فراقومی باشیم.....

منتظریم ببینیم استاندار جوان و پزشک ما در عرصه مدیریت هم مثل پزشکی موفق خواهد بود با خیر .. ملاک بنده شهر مظلوم خودم هست که با 43 درصد بیکاری ، در رتبه نخست کشور هست بعد از یک قرن تولید ثروت نقت و گاز و آب و برق برای این کشور .

و همچنین دیگر مناطق زرخیر اما محروم استان.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار