اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۹۸۰۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۵
حزب ندای ایرانیان شعبه خوزستان ضمن تبریک انتصاب استاندار جدید خوزستان ، چند پیشنهاد در جهت پیشبرد اهداف ارائه داده است. 

به گزارش شوشان ، متن پیام حزب ندای ایرانیان شعبه خوزستان به شرح ذیل است: 

 استاندار محترم خوزستان
جناب آقای دکتر غلامرضا شریعتی
بدین وسیله انتصاب شایسته جنابعالی را به استانداری استان دردمند خوزستان تبریک عرض می نماییم . با بررسی سوابق و عملکرد جنابعالی در مناصب دولتی و پس از آن ،هر انسان منصفی زبان به اعتراف می گشاید که همواره تمام تلاش خود را برای خدمت به مردم مظلوم خوزستان بکار بسته اید و امروز نیز انتظار خوز نشینان آن است که همچون گدشته از تمامی فرصتهای موجود به نحو مطلوب استفاده نمایید.

این رویکرد دولت محترم و اعتماد و بکار گیری جوانانی که در دوران دولت فخیمه اصلاحات پا به عرصه ی مدیریت کلان استان گذاشته اند ، لزوم تمرکز و تلاش جنابعالی برای مشارکت و افزایش سهم جوانان در توسعه ی خوزستان ، بیش از پیش می نماید. 

همانگونه که در آیین معارفه خود گفتید توسعه خوزستان توسعه ایران عزیز را در پی دارد و توسعه خوزستان در گرو برنامه ریزی متوازن برای پیشبرد همه جانبه ی استان است که انشالله با انجام کار کارشناسی دقیق و توجه به همه پتانسیلهای وافر استان در سایه ی تقویت زیر ساخت های اقتصاد مقاومتی محقق خواهد شد.

امید است با نصب العین قرار دادن شایسته سالاری بتوانید از تمامی ظرفیت های استان استفاده نموده و اتحاد برای توسعه خوزستان را باوری همگانی نزد همه اقشار و گروه ها و قومیت های این استان نمایید.

در این مسیر پیشنهاد می دهیم:

1- توجه به کاهش فشار بر منابع زیست محیطی استان خوزستان اعم از آب ، خاک ،مراتع ،جنگلها ، تالاب ها و... را در دستور کار خود قرار دهید.

2-صنایع بالادستی میان دستی و پایین دستی صنعت نفت را در استان و بستر سازی برای جذب سرمایه گذار خارجی را مورد توجه قرار دهید. 

3-تقویت بخش خصوصی ،رفع مشکلات کارآفرینان داخلی و تسهیل مناسبات بروکراتیک و حمایت از آنها در برابر دستگاههای سنگین دولتی را از یاد نبرید.

4-ارتقا شاخص های بهداشت و درمان و بهبود وضعیت اسفبار آموزش وپرورش را در استان مورد توجه قرار دهید

و..

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
comment
0
0
comment [...]و [...] افتضاح هستند
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار