شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۰۶۴
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۱ - ۰۹:۲۱

نایب‌رئیس کمیسیون انرژی مجلس گفت: در صورت حمله رژیم صهیونیستی به سوریه، این رژیم جواب دندان‌شکنی از سوی ملت‌های منطقه خواهد دید و به طور قطع به نابودی صهیونیست‌ها منجر خواهد شد.

ناصر سودانی در گفت‌وگو با خبرنگار بین‌الملل خبرگزاری خانه ملت، با بیان اینکه هر لحظه احتمال وقوع جنگی فراگیر در منطقه وجود دارد، گفت: آمریکا، ناتو و رژیم صهیونیستی تلاش می‌کوشند تا جنگی خونین در سوریه راه بیندازند که در این صورت خاکستر جنگ سرزمین‌های اشغالی را هم خواهد پوشاند.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی افزود: اگر در سوریه جنگی دربگیرد، قطعا به نابودی رژیم صهیونیستی خواهد انجامید؛ چرا که این رژیم تنها با مردم سوریه روبه‌رو نخواهد شد؛ بلکه در این جنگ مردم غزه و جنوب لبنان با کمک حزب‌الله در مقابل رژیم صهیونیستی خواهند ایستاد و معرکه سوریه را به محلی برای نابودی رژیم صهیونیستی تبدیل خواهند کرد.

وی همچنین با اشاره به بیداری اسلامی در منطقه و بیدار شدن وجدان‌های خفته مسلمانان خاورمیانه، یادآور شد: اگر رژیم صهیونیستی تصمیم به حمله به سوریه بگیرد، مردم کشورهایی که در آنها بیداری اسلامی رخ داده نیز در کنار مبارزان با رژیم غاصب صهیونیستی خواهند جنگید.

نایب‌رئیس کمیسیون انرژی مجلس تصریح کرد: رژیم صهیونیستی و آمریکا قصد دارند با بهانه قرار دادن امری واهی، حمله غرب به دمشق را توجیه کنند؛ صهیونیست‌ها از شکست‌های پیاپی معارضان سوری در جنگ با ارتش سوریه سرخورده شده‌اند و می‌خواهند با این بهانه‌ها، نظام مردمی سوریه را ساقط کنند که در صورت حمله، به طور قطع این رژیم صهیونیستی است که ساقط می‌شود، نه نظام سوریه.

ایهود باراک امروز اعلام کرده است با مشورت آمریکا تصمیم به حمله نظامی به سوریه را دارد. وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با بیان اینکه احتمال می‌دهد دمشق سلاح‌های خود را به لبنان منتقل کند و در اختیار حزب‌الله بگذارد، گفته است: در این صورت به سوریه حمله می‌کنیم تا امنیت سرزمین‌های اشغالی را تأمین کنیم. باراک چند روزی است که شخصا به بلندی‌های جولان می‌رود و اوضاع سوریه را از نزدیک زیرنظر دارد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار