شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۰۷۷۰
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۸
تفاهم نامه همکاری بین شیلات و دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر منعقد شد/ خون میرزایی : تفکر نو و جدید در مسائل اجرایی دستگاه ها باید تزریق شود
در حاشیه انعقاد این تفاهم نامه ، مدیرکل شیلات خوزستان به مسئله روز فیش های نامتعارف حقوقی ورود کرد و رقم دقیق حقوق...

شوشان: تفاهم نامه همکاری علمی، پژوهشی، آموزشی و خدماتی بین دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر و اداره کل شیلات و آبزی پروری منعقد شد. این تفاهم نامه با حضور نبی الله خون میرزایی مدیرکل شیلات خوزستان و خواجه پور رئیس دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر در محل اداره کل شیلات خوزستان برگزار شد.

تزریق تفکر نو و جدید در مسائل اجرایی دستگاه ها

به گزارش شوشان ، مدیرکل شیلات خوزستان در این نشست ، انعقاد چنین تفاهم نامه هایی را بین دانشگاه و دستگاه های اجرایی بسیار مفید دانست وگفت: دستگاه های اجرایی و پژوهشی در کشور به طور کلی با هم فاصله زیادی دارند و هر یک درگیر مسائل روزمره و اجرایی خود هستند.

نبی الله خون میرزایی افزود: تزریق تفکر نو و جدید در مسائل اجرایی دستگاه ها بسیار سخت می باشد زیرا نظام اداری حاضر به تغییرات در شیوه اجرایی خود نیست. از سویی دیگر ، مراکز آموزشی و پژوهشی به واسطه فاصله با کار اجرایی ، از واقعیت های میدانی، مشکلات و ضرورت های اجرایی کار بی اطلاع هستند و صرفا کارهای پژوهشی پایه ا ی انجام می دهند و از کار اجرایی فاصله دارند.
دانشگاه تجربیات بسیاری در زمینه های مختلف دارد.


مدیر کل شیلات خوزستان گفت: سیستم های آموزشی و پژوهشی فاقد خروجی لازم جهت اصلاح امور اداری و بهبود خدمات می باشد، از طرفی دیگر دستگاه های اجرایی هم فعالیت ها و خدماتی که ارائه می دهند بروز نیست. همین مساله موجب شد تا جهت پر کردن خلاء ها و زدن پل ارتباطی بین دو دستگاه از پتانسیل و توانایی بسیار بالای دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر استفاده کنیم زیرا این دانشگاه تجربیات بسیاری در زمینه های مختلفی همچون نیروی انسانی کارآمد، آزمایشگاه، امکانات، زیرساخت ها و مقاله های علمی دارد و از دانشجویان مستعدی در راستای کمک به توسعه شیلات برخوردار است.

حوزه کاری شیلات بسیار وسیع است

خون میرزایی با بیان اینکه  حوزه کاری شیلات بسیار وسیع است ، گفت: شیلات فعالیت های مختلفی همچون آبزی پروری، صید، بهبود کیفیت و سایر خدمات این حوزه را مدیریت می کند و بسیار نیازمند دانش و فنآوری های نوین، استفاده از اطلاعات و پایان نامه ها و دانش های اندوخته در مراکز پژوهشی استان است. در همین راستا سال گذشته تفاهم نامه هایی با دانشگاه شهید چمران اهواز و اداره کل سازمان فنی و حرفه ای خوزستان منعقد شد و امروز هم توانستیم با دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر که در حوزه تخصصی دریا ، آبزی پروری و مطالعات اکو سیستمی جایگاه بسیار برجسته ای در کشور دارد سومین تفاهم نامه را منعقد کنیم.


تحکیم رابطه صنعت و دانشگاه

وی انعقاد تفاهم نامه بین اداره کل شیلات خوزستان و دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر را تحکیم رابطه صنعت و دانشگاه عنوان کرد و گفت: اداره کل شیلات خوزستان در واقع حوزه خدماتی و صنعتی می باشد البته حلقه بعد از ما بخش خصوصی است و اداره کل شیلات بعد از انعقاد تفاهم نامه نقش نظارت، مدیریت، سیاستگزاری کلان و استانی را بر عهده دارد و همه اطلاعات و دستاوردهای بدست آمده را در بخش خصوصی بکار می گیرد.


پتانسیل بالای دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر

به گزارش شوشان ، در این نشست ، دکتر خواجه پور رئیس دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر از انعقاد تفاهم نامه بین اداره کل شیلات خوزستان و این دانشگاه ابراز خشنودی کرد و بیان داشت: دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر پتانسیل بالایی در جهت رفع مشکلات شیلات، آبزی پروری و تولید محصولات دارد و اگر طبق قرارداد منعقد شده پیش برویم مطمئنا در سال های آتی شاهد افزایش رشد کمی و کیفی محصولات آبزی پروری و توسعه شیلات خواهیم بود.


در حاشیه نشست تفاهم 

در حاشیه انعقاد این تفاهم نامه ، خون میرزایی مدیرکل شیلات خوزستان به مسئله روز فیش های نامتعارف حقوقی ورود کرد و رقم دقیق حقوق خود را به خبرنگار شوشان گفت. وی با نشان دادن و در اختیار قراردادن حکم کارگزینی خود عنوان کرد که مجموع حقوق وی در یک ماه 2 میلیون و 134 هزار تومان است .




comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۶
comment
comment
سارا هدایتی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
comment
1
0
comment اقای خون میرزایی سایر مزایا و طرح های پژوهشی و دریافت های غیر شمول را هم نام ببرد . فکر می کنند مردم فاقد [...]هستند
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۵
comment
1
0
comment این حکم اولیه شروع بکارشان است . لطفا آخرین حکم کار گزینی خود در سال 1395 را ارائ نمایند .
comment
ههههههه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۵
comment
1
0
comment عزیزم اینکه حکم کارگزینی این آقاست
دریافتی را باید ببینید چقدر است
با بچه طرف هستند!!!!!!!!!!!!
comment
دیده بان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۵
comment
1
0
comment با سلام برادر من این حکم حقوقیه، اگر امکان داره مسئولین عزیز و گرانقدر فیش حقوقی خودشان را در یکسال اخیر منتشر کنند.
comment
رحیمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۵
comment
1
0
comment این فیش دروغه ایشان اصلا نیروی رسمی نیستند. اصلا کارمند رسمی نیستند حتی نیروی قراردادی نبودن. من همکار ایشان هستم و قطعا این فیش دروغه
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۶
comment
0
1
comment درود بر آقای دکتر خون میرزایی
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار