شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۰۸۹۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۵ - ۰۲:۴۸
شوشان: غلامرضا سبزعلی عضو شورای شهر اهواز گفت: به هیچ عنوان در شهرداری موضوعی به نام حقوق های نجومی وجود ندارد.

وی گفت: پرداخت حقوق در شهرداری اهواز تابع یک سری مقررات دولتی است، اینکه ما یک نهاد خصوصی در اذهان عمومی هستیم باعث نمی شود که در پرداخت حقوق ها زیاده روی کنیم و تابع مقررات دولتی هستیم.

سبزعلی بیان داشت: من اوایل سال 94 حکم کارگزینی شهردار اهواز را دیدم و حقوق وی زیر 6 میلیون تومان بود، امسال با توجه به افزایش 12 درصد شاید نزدیک به 7 میلیون تومان باشد، همچنین در سازمانها فکر نمی کنم مدیری وجود داشته باشد که رقمی نجومی دریافت کند، شاید برخی سازمانها خودشان یک سری فعالیتها داشته باشند، اما حقوق بالای 7 میلیون تومان به هیچ وجه در شهرداری نداریم.

این عضو شورای شهر اهواز گفت: اما کمترین میزان پرداختی شهرداری به نیروهای پیمانکاری است که نیروهای متاهل با حق اولاد حقوقی نزدیک به یک میلیون و 300 هزار تومان دریافت می کنند و نیروهای مجرد بعضا تا 900 هزار تومان هم دریافتی دارند.

سبزعلی به وضعیت حقوقی اعضای شورای شهر هم اشاره می کند و می گوید: در شورای شهر موضوعی به نام حقوق وجود ندارد و ما حق جلسه دریافت می کنیم که معمولا 60 ساعت است و رقمی بالغ بر 3 میلیون و 400 تا 600 هزار تومان می شود، لازم به ذکر است که یک میلیون تومان این رقم بابت حق خودرو به دستور فرماندار می باشد.

منبع : پل سفید
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
comment
comment
همشمهري
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۶
comment
0
1
comment خجالت داره امثال شما و مديران شهرداري اكثر ماهها بايت گرو كشي از ساير سازمانها مبالغ زيادي بابت پاداش دريافت ميكنيد و شايد حقوق شما به 10 تا 15 مليون هم برسد اون وقت كارگز بيچاره شهرداري بايد با حقوق 1 ميليوني سر كنه آيا خدا راضيه ؟؟
comment
مطلع
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۷
comment
0
0
comment گفتی و ما هم باور کردیم راستی حقوق شهردار منطقه 3 چنده؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار