شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۱۰۱۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۵ - ۰۲:۵۲
فرماندار ماهشهر با رد آتش سوزی در مخزن دوم در سایت پتروشیمی بوعلی سینا گفت: خبر سرایت آتش و آتش سوزی یک مخزن دیگر در محل حادثه صحت ندارد.

منصور قمر در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، با اشاره به حضور وزیر نفت در محل حادثه آتش سوزی مجتمع پتروشیمی بوعلی سینا اظهار کرد: خبر سرایت آتش و آتش سوزی یک مخزن دیگر در محل حادثه صحت ندارد. تنها یک مخزن از صبح روز پنجشنبه مجددا دچار آتش سوزی شد که آتش سوزی آن همچنان ادامه دارد. وزیر نفت نیز ساعاتی پیش به منظور بازدید از محل حادثه به ماهشهر وارد شده است.

وی افزود: در این مخزن حدود 25 هزار تن مواد نفتا وجود دارد که تقریبا 50 آن درصد سوزانده شده است. عملیات تخلیه مواد نیز همچنان در حال انجام است و تاکنون 800 تن از این مواد از مخزن تخلیه شده است.

فرماندار ماهشهر عنوان کرد: باید تمام مواد این مخزن سوزانده یا تخلیه شود تا بتوان آتش را مهار کرد.

قمر همچنین در خصوص منتشر شدن اخباری از تخلیه برخی مناطق مسکونی اطراف مجتمع پتروشیمی و همچنین تخلیه مجتمع تفریحی دریاچه خلیج فارس گفت: این موضوع صحت ندارد و اصلا هیچ منطقه ای تخلیه نشده است و مردم در آرامش باشند.

وی در مورد گفته مدیرکل محیط زیست خوزستان مبنی بر آلوده بودن دود ناشی از آتش سوزی عنوان کرد: این دود مضر نیست. آلایندگی وجود دارد و حتی پیش از آتش سوزی نیز آلایندگی وجود دارد ولی دود سمی و یا مضر نیست.

به گزارش ایسنا؛ برخی پایگاههای خبری ساعتی پیش از سرایت آتش به یک مخزن دیگر و همچنین تخلیه برخی مناطق مسکونی و مجتمع های تفریحی ماهشهر خبر دادند.

 

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۸
comment
0
0
comment روح شهرام محمدي و محمدي ها شاد
اين فاجعه به نظر بنده جواب كاينات بود براي پايمال كردن خون و حقوق شهرام محمدي
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار