اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۳۲۵۸
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۶
فرماندار آبادان با تاکید بر استقبال بیش از 50 درصد از متقاضیان تاکسی‌های شهری از طرح ورود ماشین اروندی به ناوگان شهری گفت: منطقه آزاد متعهد شده است 30 میلیون تومان وام با کارمزد 2 درصد به متقاضیان بدهد.

عزیز‌الله شهبازی در جلسه شورای ترافیک استان که در سالن اجتماعات حوزه معاونت عمرانی استانداری برگزار شد، اظهار کرد: شهرهای آبادان و خرمشهر به لحاظ برخورداری از شرایط خاص انتظارات مردم این دو شهرستان در حد شرایط موجود است.

وی ادامه داد: با توجه به تردد اتباع خارجی به منظور مراجعات پزشکی، توریست درمانی، تردد زائران اربعین حسینی همچنین ورود سرمایه‌گذاران خارجی در این شهرها انتظار می‌رود ماشین‌هایی با پلاک اروندی وارد ناوگان شهری شوند.

فرماندار آبادان با بیان اینکه ناوگان شهری هم اتوبوس و هم مینی‌بوس در دو شهرستان ضعیف است گفت: جمع کل تاکسی‌های آبادان 2 هزار و 436 تاکسی عنوان کرد.

وی بیان کرد: شهر آبادان با 290 هزار نفر جمعیت سومین شهر پر جمعیت خوزستان بوده و این در حالی است که جمعیت سیال ما نیز زیاد است اما خدمات شهری در حد و شایسته مردم نیست.

شهبازی با تاکید بر استقبال بیش از 50 درصد از متقاضیان تاکسی‌های شهری از طرح ورود ماشین اروندی به ناوگان شهری گفت: منطقه آزاد متعهد شده است 30 میلیون تومان وام با کارمزد 2 درصد به متقاضیان بدهد.

وی با ابراز تاسف از اینکه یک‌ سال درگیر موضوع ورود ماشین‌های اروندی به ناوگان تاکسیرانی هستیم افزود: 50 درصد متقاضیان آمادگی تعویض ناوگان خود و جایگزین کردن پلاک اروند هستند.

شهبازی با اشاره به حضور دبیر شورای مناطق آزاد در سال گذشته در آبادان و درخواست دبیر شورا مبنی بر اینکه شهر آبادان برای اجرای طرح استفاده از ناوگان شهری با پلاک اروندی به صورت نمادین انتخاب شود تاکید کرد: اجرای این طرح می‌توانست در مردم برای عملیاتی کردن طرح توقع ایجاد کند و این طرح به سرعت به سرانجام برسد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار