شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۴۰۰۵
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۷
رضا قمر زاده معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور بر ارتقاء کیفی فعالیت‌های کانون تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان، معاون فرهنگی کانون کشور در دومین سفر خود به استان خوزستان در جلسه شورای فرهنگی کانون خوزستان با بیان این مطلب گفت: نگاه ما در معاونت فرهنگی کانون، نگاه به کیفی سازی فعالیت‌های کانون است و در این راه سیاستی بر کم کردن فعالیت‌ها نداریم.

وی تبادل تجربه میان مربیان و کارشناسان در ارتقا فعالیت‌های کانون را یکی از نکات پراهمیت دانست و افزود: یکی از روشی‌هایی که می‌شود به‌وسیله آن این تبادل تجربه انجام شود فضای مجازی است که استفاده صحیح از آن می‌تواند در این راه مثمر ثمر باشد.

قمر زاده در ادامه سخنان خود به بخش اقتصادی به‌عنوان یکی از رویکردهای کانون اشاره کرد و گفت: بار این کار باید بیشتر بر دوش مدیران کل باشد و این مهم نباید به هر قیمتی صورت بگیرد.

معاون فرهنگی کانون کشور در ادامه بر اهمیت همکاری و تعامل با دیگر سازمان‌ها تأکید کرد و اظهار داشت: کانون در این راه ضمن معرفی بیشتر این نهاد فرهنگی به جامعه می‌تواند از ظرفیت‌های این سازمان‌ها در خدمت‌رسانی بیشتر به کودکان و نوجوانان بهره ببرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: نباید فراموش کنیم فعالیت‌های مراکز کانون بر دوش مربیان و کارشناسان انجام می‌شود و بر همین اساس افزایش انگیزه این کارکنان باید جز مهم‌ترین دغدغه‌های مدیریت استان باشد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار