اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۴۸۰
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۱:۵۷

دادستان عمومی و انقلاب اهواز گفت: برای شرکتهای خوزستانی که دارای تخلفات زیست محیطی هستند در صورت تعهد به عدم انجام تخلفات و همکاری لازم با دادگستری درخواست عفو داده می شود.

فرهاد افشار نیا اظهار کرد: به منظور رسیدگی به تخلفات زیست محیطی کمیته ای با هدف برخورد جدی با متخلفان زیست محیطی و کسانی که نسبت به انتقال پسماند به رودخانه کارون  اقدام می کنند، راه اندازی شده است.

وی با بیان اینکه متاسفانه مشاهده شده حتی برخی بیمارستانهای شهر نیز اقدام به انتقال پسماندهای خود به رودخانه کارون می کنند، افزود: عمده شرکتها و متخلفان زیست محیطی شناسایی و برخی محکوم شده اند.

افشارنیا با اشاره به تنظیم اخطاریه به امضای دادگستری و محیط زیست برای متخلفان زیست محیطی، تصریح کرد: به دنبال تعطیلی شرکتها و واحدهای متخلف نیستیم و در صورتی که این واحدها خود مراجعه کنند و با ارائه برنامه زمانبندی شده، برای رفع تخلفات اقدام کنند، بخشیده می شوند.

وی درخواست عفو برای اینگونه شرکتها و واحدها را منوط به حصول اطمینان از رفع تخلفات دانست و گفت: در غیر اینصورت متخلفان زیست محیطی محکوم می شوند.

افشارنیا با بیان اینکه پرونده های زیادی در زمینه آلودگی کارون تشکیل شده، اظهار کرد: در حال حاضر بسیاری از ورودیهای فاضلاب به کارون قطع شده است.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار