اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۵۱۸۹
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۵
اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان به مناسبت 17 مرداد روز خبرنگار پیام تبریکی صادر کرد.

 در این پیام آمده است:

«باسمه تعالی

شهید صارمی شاید در گوشه کنسولگری ایران در افغانستان به دست دوردلان به شهادت رسید ولی روز شهادتش آغازگر جریان بزرگی در عرصه فرهنگ ایران اسلامی است، تاجایی که روز شهادت این خبرنگار عالی رتبه را روز تجلیل از خبرنگار نام نهاده اند.

تقدس قلم تاجایی که خداوندگار به ذات آن قسم یاد کرده است و این قسم جایگاهش را به اندازه ای بالا برده است که مسئولیت سنگینی بر دوش صاحبان قلم و قلم بدستان گذارده و حساسیت را در این بعد تا اندازه ای زیاد کرده است.

بی پروایی در بیان مشکلات و معضلات در عین رعایت انصاف، سرعت عمل در انتشار مطالب در عین رعایت دقت و صحت و رسایی در عین وثوق مطالب درج شده از جمله بایسته هایی است که باید سرلوحه کار فعالان عرصه قلم و خبرنگاران باشد.

بی شک احترام به جایگاه خبرنگار و تعامل دوسویه میان خبرنگاران و خدمتگزاران مردم می تواند چرخ توسعه و رونق ملی را شتابان به چرخش درآورد و کوشش در این جهت مجاهدتی پسندیده و ستودنی است.

زحمات بی دریغ و طاقت فرسای خبرنگاران خوزستان سرفراز را در پیگیری معضلات این استان که بی شک دین خود را به ایران و انقلاب ادا کرده است ارج می نهیم و برای آنها آرزوی روزهایی همراه با سلامت داریم.

در این بین به خبرنگاران و فعالان رسانه ای عرصه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نیز فرارسیدن 17 مرداد سالروز تکریم جایگاه خبرنگار را تبریک گفته و برای جامعه رسانه ای استان آرزوی توفیق روز افزون داریم.»

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار