شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۷۳۴۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۳
منصور قمر فرماندار ماهشهر به مناسبت مدال برنز کیمیا علیزاده بانوی ایرانی در المپیک نوشت:  قتی بانویی 18 ساله با برتری بر قهرمان جهان و شکست دادن رقیبانش در المپیک 2016 ریو برنز کسب می کند در طلایی شدن کشتی گیران آزاد کار کشورمان تاریخ ساز می شود.

وقتی بانوی هیجده ساله از کشورمان فکورانه و با اعتماد عمیق از امید نا امید نمی شود اینگونه خواهد بود که اشکش اشک مردم را و شادی اش شادی ملت را تجلی می بخشد، ثابت شد ورزش قهرمانی و حرفه ایی توام با اعتماد به نفس و تحمل سختی ها شدنی است و جنس نمی شناسد این مهم را کیمیا علیزاده به نمایندگی از همه بانوان مستعد ورزشی کشورمان برای نخستین بار در تاریخ کشور در مسابقات المپیک خیلی اثربخش به اثبات رساند.

ولی بنظر می رسد با توجه به اینکه در این چند روز خبری از مدال در اردوی کاروان ورزشی ما در ریو نبود این برنز علیزاده یک بازتاب تاریخی دیگر خواهد داشت و آن اینکه نزد مابقی ورزشکارانمان بخصوص کشتی گیران آزاد ایرانی انشاالله تاثیر آن را شاهد خواهیم بود و بی شک ثبت آن همانند مدال تاریخی اش در افزایش روحیه و انگیزه مابقی ورزشکاران خصوصا کشتی گیران در تاریخ المپیکی کشورمان افتخاری دیگر برای این تکواندو کار بانوان ما خواهد شد و این یعنی بیش از گذشته هنر و افتخار آفرینی بانوان را باور داشته باشیم و بپذیریم همانند آقایان باید به بانوان مستعد بها داد و تایید کنیم که بانو کیمیا نماد اقتدار و ملی و هنر ورزشی بانوان کشورمان به حساب آمده و قدر بدانیم.


comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ميرزا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
comment
0
0
comment دست مريزاد به اين فرماندا سو گلى آقاى استاندار. واقعا عجب انشايى !!! أصلا ايشان براى ستون نويس روزنامه گاردين خوبه. !!!! آقا تو را حضرت عباس متن و يادداشت اين آقاى فرماندار رو بديد يك معلم ادبيات ويرايش بكنه بعد انتشار بديد. چرا اينقدر به زبان فارسى بى توجهى مى كنيد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار