اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۷۸۳۶
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۷
رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان خوزستان تاکید کرد:
وی با تاکید بر اینکه انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان بلندگوی صدای مردم است، افزود: دغدغه های مردم در خصوص کیفیت و کمیت محصولات تولید شده داخلی...
شوشان: رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان در سومین همایش روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان خوزستان اظهار کرد: انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان با حمایت مجلس شورای اسلامی در سال 1390 در سه سطح شهرستان،  استان و ملی راه اندازی و آغاز به کار کرد.

وی در ادامه افزود: این انجمن دارای وظایف بسیار خطیری در سطح کشور و شهرستان ها است و می تواند واسطه ای به حق بین مصرف کنندگان و مسئولین دولتی باشد.

وی با تاکید بر اینکه انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان بلندگوی صدای مردم است، افزود: دغدغه های مردم در خصوص کیفیت و کمیت محصولات تولید شده داخلی از طریق این انجمن به گوش تولیدکنندگان و مسئولین ذی ربط رسانده می شود.

رحمانی زاده در ادامه خاطر نشان کرد: این انجمن بازوی توانمندی برای تنظیم بازار داخلی است. همچنین می توان از آن به عنوان بازوی توانمندی نام برد که پا به پای مسئولین عامل اصلی ارتقای کیفی محصولات تولید شده داخل است.

رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان خوزستان اذعان کرد: این انجمن با مشکلات عدیده بسیاری در زمینه حقوق مصرف کنندگان در سطح استان روبروست. که امید داریم با حمایت ویژه مسئولین ذی ربط این مشکلات مرتفع گردد.

وی خاطرنشان کردهمانطور که همگان استحضار دارند امروز روز تجلیل از شرکت های برتر استان خوزستان است. این شرکت ها طی نظارت کمیته ای متشکل از اداره کل استاندارد، استانداری خوزستان، اداره کل امور مالیاتی و دارایی و جهاد کشاورزی استان مورد ارزیابی قرار گرفتند و براساس شاخص های برتر کیفی برگزیده شده اند.

وی تاکید کرد رای انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان در این کمیته فقط یک رای است و این شرکت ها براساس نظر جمعی همه دستگاه های ذی ربط برگزیده شده اند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار