اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۸۷۲۴
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۵
نوسازی مدارس بیشترین تعداد پروژه ها را برای افتتاح در هفته دولت دارد که باید بابت زیباسازی مطابق با فرهنگ ایرانی ، اسلامی و همچنین مقاوم سازی مدارس برای افزایش عمر مفید آنها قدردانی کرد.
 استاندار خوزستان گفت : بهبود و ارتقاء کیفیت فضای فیزیکی مدارس باعث رشد علمی و افزایش کیفیت آموزشی استان می شود.

 به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان غلامرضا شریعتی در حاشیه افتتاح همزمان 70 مدرسه به مناسبت هفته دولت در روستای کوت سید صالح گفت : در ساخت مدارس باید موازین مدرن ساخت و ساز، توجه به نیاز دانش آموزان استفاده کننده، رعایت اصول آموزشی در ساخت سازه ها و تناسب ساختمان با شرایط آب و هوایی مد نظر قرار گیرد. 

شریعتی در مراسم نمادین افتتاح 70 مدرسه شامل 226 کلاس درس با ظرفیت بیش از شش هزار دانش آموز و در جمع مسئولان استانی و محلی افزود : از این 70 مدرسه ، تعداد 53 مدرسه روستایی و 17 مدرسه در مناطق حاشیه شهرها افتتاح شده که طبق بازدیدهای صورت گرفته ، در این مدارس اصول اولیه ساخت و ساز رعایت شده و از نظر تجهیزات آموزشی ، سیستم های گرمایشی، سرمایشی و لوازم آزمایشگاهی در سطح خوبی هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد :پیشرفت در دنیای امروز به داشتن منابع زیرزمینی و منابع طبیعی خام نیست بلکه در کنار آنها باید پیشرفت مبتنی بر تکنولوژی و پیشرفت های علمی باشد . باید تلاش شود در بخش های تکنولوژی و تولید علم، استان را به سطوح بالای توسعه رهنمون کرد که نقش آموزش و پرورش در این زمینه بسیار کلیدی است.

استاندار خوزستان در پایان گفت: نوسازی مدارس بیشترین تعداد پروژه ها را برای افتتاح در هفته دولت دارد که باید بابت زیباسازی مطابق با فرهنگ ایرانی ، اسلامی و همچنین مقاوم سازی مدارس برای افزایش عمر مفید آنها قدردانی کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار