اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۸۸۱۴
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۶
استاندار خوزستان بهبود و ارتقای کیفیت فضای مدارس را موجب رشد علمی و افزایش کیفیت آموزشی استان دانست و گفت: باید تلاش شود که در بخش‌های تکنولوژی و تولید علم، استان به سطوح بالای توسعه رهنمون شود که نقش آموزش‌وپرورش در این زمینه بسیار کلیدی است.
 
دکتر غلامرضا شریعتی در حاشیه افتتاح هم‌زمان 70 مدرسه به مناسبت هفته دولت در روستای کوت سید صالح اظهار کرد: در ساخت مدارس باید موازین مدرن ساخت‌وساز، توجه به نیاز دانش‌آموزان، رعایت اصول آموزشی در ساخت سازه‌ها و تناسب ساختمان با شرایط آب‌وهوایی مد نظر قرار گیرد.
 
وی تصریح کرد: از مجموع این 70 مدرسه، 53 مدرسه روستایی و 17 مدرسه در مناطق حاشیه شهرها هستند و بر اساس بازدیدهای انجام‌شده اصول اولیه ساخت‌و‌ساز در این مدارس رعایت شده و از نظر تجهیزات آموزشی، سیستم‌های گرمایشی، سرمایشی و لوازم آزمایشگاهی در سطح خوبی هستند.
 
استاندار خوزستان با بیان این‌که پیشرفت در دنیای امروز به داشتن منابع زیرزمینی و منابع خام طبیعی نیست، خاطرنشان کرد: در کنار آن‌ها باید پیشرفت مبتنی بر تکنولوژی و پیشرفت‌های علمی صورت گیرد و باید تلاش شود که در بخش‌های تکنولوژی و تولید علم، استان به سطوح بالای توسعه رهنمون شود که نقش آموزش‌وپرورش در این زمینه بسیار کلیدی است.
 
شریعتی عنوان کرد: نوسازی مدارس بیشترین تعداد پروژه‌ها را برای افتتاح در هفته دولت اجرا کرده است که باید بابت زیباسازی مطابق با فرهنگ ایرانی‌اسلامی و همچنین مقاوم‌سازی مدارس برای افزایش عمر مفید آن‌ها قدردانی کرد.
 
به گزارش ایسنا؛ در این مراسم 70 مدرسه در خوزستان شامل 226 کلاس درس با ظرفیت بیش از 6 هزار دانش‌آموز به‌طور نمادین افتتاح شدند.

انتهاي پیام


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار