اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۰۲۵۸
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۱
غلامحسین پیروانی

 تیم ملی کشورمان در اولین مسابقه انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در تهران موفق شد تیم قطر را با دو گل از پیش رو بردارد. باید خدا را شاکر باشیم تیم ملی در روز ضعیف خود مقابل قطر به پیروزی رسید. خط دفاع تیم ملی در این دیدار متزلزل بود. دفاع‌های کناری ما در بازی با قطر به راحتی جا می‌ماندند که به‌طور حتم اگر این اشتباهات در بازی با چین تکرار شود، دروازه ایران به راحتی باز می‌شود. قبول کنید اگر ایران و قطر در کشور دیگری با هم بازی می‌کردند، خطای شدید و بی‌دلیل پژمان منتظری روی مهاجم حریف، بلافاصله با کارت قرمز داور همراه می‌شد. بنابراین ما در دیدار با قطر، فوتبال قابل قبول بازی نکردیم.

 این مسابقه اما با حاشیه‌هایی مواجه بود. به نظرم اگر کی‌روش و سایر اعضای کادرفنی در یک بازی خارج از خانه چنین اقداماتی را انجام می‌دادند از زمین اخراج می‌شوند. کارنیو مربی اروگوئه‌ای قطر درس خوبی به نیمکت ما داد و با وجود شکست در این بازی، برخورد خوبی داشت. البته جواد نکونام شخصیت محترمی دارد و خودش متوجه شد که حرکات درستی در بازی با قطر انجام نداده است. تیم کشورمان در دومین مسابقه از این رقابت‌ها باید به مصاف تیم چین برود. اعتقاد دارم دیدار ایران و چین نسبت به بازی با قطر تفاوت‌های زیادی دارد و ما باید با دفاعی متمرکز و بسته به مصاف چینی‌ها برویم و ضد حمله را در دستور کار خود قرار دهیم. در این دیدار باید فوتبالی به مراتب بهتر از بازی با قطر ارائه دهیم. با این حال بازیکنان ایران مرد روزهای سخت هستند.حریف امروز کشورمان در اولین دیدار خود مقابل کره جنوبی قرار گرفت.

 چین مقابل کره جنوبی سرتر از حریف بود. بر همین اساس بازیکنان ایران باید تا حد امکان در بازی با این تیم از نفوذ مهاجمان و هافبک‌های نفوذی سرعتی حریف به عمق خط دفاع جلوگیری کنند و برای رسیدن به دروازه حریف رو به ضد حمله بیاورند. فکر می‌کنم کی‌روش مقابل چین از سیستم ۱-۵-۴ استفاده کند. در چنین حالتی احتمال تغییر در ترکیب تیم ملی نسبت به بازی با قطر وجود دارد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار