در پي وقوع سرقت از مغازه موبايل فروشي و همچنين كيف قاپي در سطح شهرستان اهواز، پليس آگاهي دستگيري سارقان را در دستور کار خود قرار داد

"> از دستگيری سارقان تلفن همراه تا به دام افتادن سارق طلاجات

شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۰۳۴
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۱ - ۱۴:۵۸

در پي وقوع سرقت از مغازه موبايل فروشي و همچنين كيف قاپي در سطح شهرستان اهواز، پليس آگاهي دستگيري سارقان را در دستور کار خود قرار داد

شوشان : رئيس پليس آگاهي خوزستان از دستگيري 4 نفر سارق و کشف 59 گوشي همراه در اهواز خبر داد.

سرهنگ خواجوي گفت: در پي وقوع سرقت از مغازه موبايل فروشي و همچنين كيف قاپي در سطح شهرستان اهواز، پليس آگاهي دستگيري سارقان را در دستور کار خود قرار داد.

وي افزود: ماموران پليس آگاهي پس از انجام اقدامات اطلاعاتي و پليسي، مخفيگاه سارقان راشناسايي، و در يك عمليات غافلگيرانه تعداد 4 نفر از سارقان گوشي هاي تلفن همراه را در مخفيگاهشان دستگير كردند.

رئيس پليس آگاهي خوزستان تصريح کرد: در تحقيقات فني پليس ازمتهمان دستگير شده، سارقان به سرقت 59 گوشي همراه از مغازه هاي موبايل فروشي و 3 فقره كيف قاپي در سطح شهرستان اهواز اعتراف كردند.

سرهنگ خواجوي خاطر نشان كرد: متهمان دستگير شده پس از تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانوني راهي مراجع قضايي شدند.

همچنين فرمانده انتظامی شهرستان شوشتر از دستگیری یك نفر سارق و كشف چهار كیلوگرم طلا در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ صادق تاجی پور در تشریح این خبر گفت: در پی مراجعه فردی به پلیس مبنی بر وقوع سرقت طلاجات از منزل وی، رسیدگی به این موضوع در دستور كار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت و ماموران پلیس با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی و پلیسی و با استفاده از منابع و مخبرین مخفیگاه سارق را شناسایی كردند.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام یك عملیات غافلگیرانه موفق به دستگیری سارق در مخفیگاه خود شدند و پس از بازرسی از محل مقدار چهار كیلو طلاجات مسروقه به ارزش تقریبی هشت میلیارد ریال كشف و ضبط كردند.

فرمانده انتظامی شوشتر خاطر نشان كرد كه در بازجویی تخصصی، متهم به جرم خود اعتراف نمود كه پس از تشكیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد و در نهایت كلیه طلاجات مسروقه با هماهنگی مرجع قضایی به مالباخته تحویل داده شد.

همچنين رییس اداره حفاظت محیط زیست دزفول از خارج شدن و رفع تصرف شش هكتار از اراضی پارك ملی ومنطقه حفاظت شده دز خبر داد.

فرهاد قلی نژاد افزود: اراضی یادشده در سالهای گذشته توسط افراد سودجو در محدوده پارك ملی ومنطقه حفاظت شده دز مورد تصرف قرار گرفته بود كه با تلاش و پیگیری و با اخذ حكم قضایی از گسترش تخریب و تصرف جلوگیری شد.

وی تصریح كرد: پس از رفع تصرف این اراضی خسارت های وارده به طبیعت وصول و اراضی یاد شده رفع تصرف و از دست سودجویان خارج شد.

قلی نژاد گفت: رفع تصرف اراضی پارك ملی دز با پیگیری اداره حفاظت محیط زیست و همكاری مراجع قضایی در جهت حفاظت از حقوق بیت المال در اراضی ملی صورت گرفت.

پارك ملی و منطقه حفاظت شده دز از جمله مناطق بكر و ارزشمند محیط زیست استان خوزستان است كه دارای پوشش جنگلی نیمه گرمسیری وزیستگاه اصلی گوزن زرد ایرانی می باشد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار