اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۰۹۱۵
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۶
 به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان چهار محال و بختیاری  طرح ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه پیام نور استان برگزار گردید .

 حجت الاسلام دکتر سعید صفی مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی) در دانشگاه پیام‌نور استان از افزایش 10 درصدی حضور اساتید در طرح ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه‌های پیام نور استان در سال‌جاری خبر داد.ایشان با اشاره به اینکه این طرح از 14 لغایت 18 شهریور ماه برگزار شد ، اظهار کرد: ارتقاء بینش‌سیاسی و معرفت‌افزایی اساتید از اهداف برگزاری این طرح است.وی با بیان اینکه سال گذشته نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور استان تاسیس شد، افزود: امسال برای دومین سال متوالی این طرح در دانشگاه پیام‌نور در حال برگزاری است.

دکتر صفی بیان نمود : اندیشه سیاسی و مبانی انقلاب اسلامی سطح چهار با حضور دکتر حیدری دعوت شده از دانشگاه  اصفهان با موضوع معرفت‌شناسی و سطح دو با حضور حجت الاسلام دکتر جعفری عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از جمله دروس تدریس شده در این طرح است. وی با اشاره به اینکه سال گذشته 30 نفر از اساتید در این طرح شرکت کردند، تصریح کرد: امسال در طرح ضیافت اندیشه 50 نفر از اساتید شرکت کرده‌اند که نسبت به سال گذشته حدود 10 درصد افزایش یافته است.

مسئول دفتر مقام معظم رهبری بازدید از کارخانه پاک‌پی با هدف ارتباط دانشگاه با صنعت و بازدید از خانواده شهدا را از برنامه‌های فرهنگی امروز دانست و خاطرنشان کرد: برگزاری کلاس طب اسلامی با حضور آیت‌الله تبریزیان و برگزاری یک روز از این طرح در مجتمع کوثر سامان از دیگر برنامه‌های فرهنگی این طرح است.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار