شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۱۷۵۹
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۸


 انفجار گاز در شهر حر از توابع شهرستان شوش در شمال استان خوزستان موجب مصدوم شدن سه نفر شد.

به گزارش ایرنا ، این انفجار ساعت 12:30 دقیقه در یک مغازه عرضه گاز ال پی جی در خیابان امام خمینی(ره) در مرکز شهر حر اتفاق افتاده و بر اثر آن 2 نفر دچار سوختگی شده و یک نفر نیز آسیب سطحی دید.

در پی این انفجار که به آتش سوزی منجر شد ماموران آتش نشانی شهرداری حر به سرعت وارد عمل شده و آتش را خاموش کردند. 

رئیس اورژانس 115 شوش ظهر دوشنبه به ایرنا گفت:در حادثه انفجار گاز مردی 26 ساله دچار 70 درصد سوختگی شده و نفر دیگر که مردی 33 ساله می باشد نیز تا 20 درصد دچار سوختگی ناشی از انفجار و آتش سوزی شده است.

رضا معمارزاده افزود: یک نفر دیگر نیز در این حادثه دچار آسیب سطح شده که پس از انتقال به بیمارستان و درمان سرپایی مرخص شد.

2 تن از مصدومان این حادثه برادر بوده و نفر سوم نیز پسر عموی آنان می باشد.

وی افزود:در پی این حادثه علاوه بر آتش نشانی شهر حر ، اورژانس 115 نیز در محل حضور یافته و مصدومان به نزدیکترین درمانگاه در هفت تپه منتقل شده و پس از درمان اولیه به بیمارستان نظام مافی شوش منتقل شدند.

معمارزاده افزود:فردی که 70 درصد دچار سوختگی شده احتمالا برای ادامه درمان به بیمارستان سوانح و سختگی اهواز منتقل شود. به گفته یکی از شاهدان حادثه این انفجار هنگام تخلیه سیلندرهای گاز و گازگیری یکدستگاه خودرو در محل اتفاق افتاده است.

همچنین گفته می شود به این مغازه که در مسیر عبور و مرور شهروندان در خیابان اصلی شهر حر به صورت غیر مجاز بنا شده بارها از سوی شهرداری تذکر داده شده است.

خسارت وارده ناشی از این انفجار در دست بررسی است.

شهر حر از توابع بخش مرکزی شهرستان شوش در شمال استان خوزستان حدود 10 هزار نفر جمعیت دارد.

برچسب ها: انفجار گاز ، حر ، شوش
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار