اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۲۰۲۳
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۶
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز:
دفاع مقدس مهر بطلانی بر این تصور بود که در طول تاریخ همواره متجاوزان پیروز می‌شوند....


رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز با اشاره به توصیه مقام معظم رهبری که باید نسبت به آینده خوش‌بین باشیم، گفت: دفاع مقدس مهر بطلانی بر این تصور بود که در طول تاریخ همواره متجاوزان پیروز می‌شوند.
 
دکتر اسماعیل ایدنی در مراسم افتتاحیه برنامه‌های هفته دفاع مقدس و عطرافشانی و غبارروبی مزار شهدای گمنام دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز که امروز، 31 شهریورماه در یادمان شهدای این دانشگاه برگزار شد، ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره‌ شهدای دفاع مقدس، اظهار کرد: ما هرساله در این روز با آرمان‌های شهدا که موجب وحدت‌آفرینی در جامعه شده‌اند، تجدید بیعت می‌کنیم.
 
وی با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری افزود: به گفته‌ی ایشان در دوران دفاع مقدس موقعیت و ظرفیتی برای ملت ایران ایجاد شد تا بتوانند جوهره‌ی وجودی خود را نشان دهند؛ اگر به نقشه‌ی گستردگی ایران در طول تاریخ نگاه کنیم، هر زمان که جنگی به ایران تحمیل ‌شد پاره‌ای از خاک این سرزمین از دست می‌رفت اما برای اولین‌بار در طول تاریخ بود که تجاوزی انجام شد ولی هیچ امتیازی به دشمن بعثی داده نشد.
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز ادامه داد: پس از انقلاب، در سال 59 و زمانی که ارگان‌های کشور هنوز در حال شکل‌گیری بودند، ایران به‌طور غافلگیرانه‌ای توسط یکی از کشورهای خارجی مورد تجاوز قرار گرفت و بخش‌هایی از جنوب و جنوب‌غرب کشور اشغال شد.
 
ایدنی گفت: مقام معظم رهبری شب گذشته در سخنانی توصیه کردند که باید به آینده خوشبین باشیم؛ دفاع مقدس مُهر بطلانی بر این تصور بود که در طول تاریخ همواره متجاوزان پیروز می‌شوند و نشان داد که این نگاه تاریخی باید کنار گذاشته شود.
 
وی تصریح کرد: از مشاهده‌ی وضع فعلی جهان، دنیای تیره و تاری در ذهن تداعی می‌شود؛ درست است که امروز منطقه‌ی خاورمیانه در معرض تهاجمات بسیاری قرار دارد و حرمین شریفین در معرض تهاجم وحشیانه‌ترین ترسیم از دین در جهان قرار دارند اما باید مطابق بیانات مقام معظم رهبری به آینده خوش‌بین باشیم.
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز خاطرنشان کرد: دفاع مقدس نشان داد که یک ملت با دست خالی اما با وحدت و رهبری یکپارچه می‌تواند در مقابل تمام دشمنی‌هایی که بر ضد او بسیج می‌شود، خود را توانمند کند؛ اکنون دستاوردهای این امر را در عرصه جهانی می‌بینیم. انقلابی که دشمنان می‌خواستند با تهاجم یک رژیم مزدور نابود کنند امروز یکی از بازیگران مهم صحنه‌ی سیاست‌های بین‌المللی است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار