اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۲۰۷۸
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۶
 رئیس دانشگاه پیام نور خوزستان گفت: ۳۱ واحد و مرکز آموزشی با ۵۰ هزار دانشجو و ۸۸ رشته در دانشگاه های پیام نور استان داریم.

به گزارش مهر، علیرضا اقبالی ظهر امروز چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: دانشگاه پیام نور آموزش از راه دور را نیز دارد ولی بیشتر نیمه حضوری است تا غیرحضوری.

وی افزود: ۳۱ واحد و مرکز آموزشی با ۵۰ هزار دانشجو و ۸۸ رشته در خوزستان داریم. کارکنان دانشگاه ۵۰۰ نفر و اعضای علمی نیز ۱۸۰ نفر هستند. تلفیق رشته ها نیز بیشتر به سمت علوم انسانی است، یعنی نصف رشته ها را علوم انسانی، فنی ـ مهندسی، علوم پایه، کشاورزی و هنر و معماری شامل می شود.

 رئیس دانشگاه پیام نور خوزستان تصریح کرد: زنان ۲ برابر مردان در دانشگاه تحصیل می کنند و ۶۰ درصد زنان هستند. هشت رشته تحصیلات تکمیلی با ۲۰۰ دانشجو داریم.

اقبالی اضافه کرد: رتبه بندی دانشگاه ها با اهداف متعددی انجام می شود که تعداد دانشجو و تولید مقاله نیز از جمله این شاخص ها برای رتبه بندی است. از نظر جمعیتی رتبه سوم را بعد از تهران و اصفهان داریم.

وی بیان کرد: هزینه دانشگاه پیام نور یک سوم دانشگاه غیرانتفاعی است. کلاس هایی که در دانشگاه برگزار می شود برای رفع اشکال است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار