اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۳۴۳۹
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۴
ستاد انتخاباتی ترامپ گفته که روزنامه نیویورک تایمز، مدارک مالیاتی او را به طور غیرقانونی به دست آورده است.
دادستانی نیویورک با صدور حکمی فعالیت موسسه خیریه ترامپ را تعلیق کرد.

به گزارش عصرایران به نقل از خبرگزاری فرانسه، دادستانی ایالت نیویورک با صدور حکمی به موسسه خیریه ترامپ دستور داد جمع آوری و دریافت هدبه ها را متوقف کند.

در این حکم آمده است: موسسه خیریه ترامپ به شیوه صحیح در دفتر فعالیت های خیریه ایالت نیویورک ثبت نشده است و قبل از این هم اطلاعات مالی اجباری مرتبط را ارائه نکرده است.

دادستانی همچنین به موسسه خیریه ترامپ 15 روز مهلت داد اسناد و مدارک لازم را ارائه کند.

موسسه خیریه ترامپ تاکنون بارها مورد انتقاد گرفته و متهم شده بود اما ترامپ اتهامات را نپذیرفته. از جمله اینکه گفته شده ترامپ از مبالغی که خود به این موسسه هدیه داده بود به سود خود استفاده کرده است. 

روزنامه واشنگتن پست در ماه گذشته گفته بود که ترامپ از این موسسه برای پرداخت غرامت هایی بعد از محاکمه استفاده کرده بود که اقدامی برخلاف قوانین مالی موسسات خیریه است.

این روزنامه همچنین ترامپ را به پرداخت 280 هزار دلار از منابع مالی موسسه خیریه اش در تسویه حساب های مالی قضایی متهم کرده بود این در حالی است که ترامپ باید این پول ها را تنها با اهداف خیریه هزینه می کرد.
  
نیویورک تایمز: ترامپ 18 سال مالیات نداده 

روزنامه نیویورک تایمز آمریکا هم اعلام کرده که اسناد مالیاتی دونالد ترامپ نشان می دهد او ممکن است حدود 18سال مالیات پرداخت نکرده باشد.

  به نوشته نیویورک تایمز، ترامپ حدود دو دهه پیش در اظهارنامه مالیاتی خود یک میلیارد دلار ضرر را گزارش کرده بود و به همین دلیل ممکن است در طول همه این سالها از نظر قانونی از پرداخت مالیات، معاف بوده باشد.

 گزارشگر یورونیوز از واشنگتن می گوید: «افشای این مساله که ممکن است دونالد ترامپ از پرداخت صدها میلیونها دلار مالیات در سالهای گذشته سر باز زده باشد به مساله اصلی مبارزه های انتخاباتی تبدیل شده است. 

این موضوع شاید آغازگر مشکلات بزرگی برای نامزد جمهوریخواهان باشد. بله، این اقدام، قانونی بود. اما اظهار ضرر چند میلیارد دلاری در برگه های مالیاتی، این ادعای دونالد ترامپ را که او مرد موفقی در تجارت است زیر سوال می برد. 

علاوه بر این، دونالد ترامپ بارها در توییتر اقدام کسانی را که فرار مالیاتی می کنند محکوم کرده بود و بابت درست استفاده نکردن دولت از مالیاتهایی که او پرداخت کرده است شکوه کرده بود.
 حالا که او قانون را برای فرار مالیاتی دور زده است، حتی خشم هواداران او را که ترامپ را فردی ضد نظام فاسد اداری می دانستند برانگیخته است.»
 
ستاد انتخاباتی ترامپ گفته است که روزنامه نیویورک تایمز، مدارک مالیاتی او را به طور غیرقانونی به دست آورده است و این روزنامه را به هواداری از نامزد دموکرات ها متهم کرده است. 
برچسب ها: ترامپ ، مالیات
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار