اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۴۳۰۱
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۰
مسئولان فقط موضع نگیرند، اقدام دیپلماتیک انجام دهند؛
در پی حملات وحشیانه روز گذشته سعودی ها به مراسم سوگواری در صنعا ـ که منجر به کشته و مجروح شدن شمار بسیاری از حاضران در این مراسم شد ـ سرلشکر محسن رضایی، ضمن ارائه هشدار جدی به عربستانی ها، از مسئولان کشورمان خواست به جای موضع گیری صرف، با اقدامات دیپلماتیک به سازماندهی بین المللی بپردازند.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام درپ یامی به آل سعود گفت: ما دیر خشمگین می شویم، ولی اگر خشمگین شویم، آثاری از آل سعود روی زمین نخواهیم گذاشت.

به گزارش «تابناک» این پیام محسن رضایی به آل سعود که در صفحه اینستاگرام وی منتشر شده، به شرح زیر است: ترکی الفیصل، شاهزاده سعودی و رئیس اسبق دستگاه اطلاعاتی عربستان در کنفرانس منافقین در پاریس حضور یافت و از آن‌ها خواست که ترورها را در ایران شروع کنند.

حمایت رسمی عربستان از منافقین نشان داد، همه ترورهایی که این گروهک طی سال های اخیر انجام داده با حمایت عربستان بوده است. چند ماه پیش، مقامات عربستان همین جلسات را با دمکرات و کومله و پژاک در اربیل عراق گذاشتند و تاکنون چند ترور در منطقه کردستان عراق صورت گرفته است.

پیام ما به آل سعود از امروز این است که ما دیر خشمگین می‌شویم، ولی اگر خشمگین شدیم، آثاری از آل سعود روی زمین باقی نخواهیم گذاشت. دولت عربستان را مسئول ترورهای منافقین و ضد‌انقلاب می‌دانیم و اسناد آن را جمع‌آوری کرده‌ایم.

هشدار محسن‌رضایی به‌ عربستان

برچسب ها: رضایی ، سعودی
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار