شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۴۷۱۶
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۰
برخی از مردم هندیجان بیان کردند:
برخی از مردم هندیجان گفتند: علی گلمرادی نماینده مردم در مجلس شورای به مشکلات هندیجان که مادر شهر همه حوزه انتخابیه است توجه کند و مشکلات عدیده‌ی آن را مرتفع کند.
 برخی از مردم هندیجان گفتند: علی گلمرادی نماینده مردم در مجلس شورای به مشکلات هندیجان که مادر شهر همه حوزه انتخابیه است توجه کند و مشکلات عدیده‌ی آن را مرتفع کند.

پانا: برخی از مردم هندیجان اظهار داشتند: با توجه به اینکه شهرستان هندیجان حوزه انتخابیه علی گلمرادی است و مردم این شهرستان با شور و هیجان وصف‌ناپذیری پیرو وعده‌های زیادی درزمینهٔ اشتغال و آبادانی منطقه عنوان کرده بود به وی رأی دادند.

 یکی از همشهریان هندیجانی افزود: مردم، علی گلمرادی را به‌عنوان نماینده خود انتخاب کردند و طی روزها و شب‌های متداوم جشن گرفتند، به امید آرزوها و توقعات بسیار کم، اما اکنون نه از گلمرادی خبری هست نه از دفتر ارتباطات مردمی وی اثری هست و دفتر تعطیل‌شده است.

برخی از مردم هندیجان بیان کردند: آیا سزاوار است شهری بااین‌همه مشکلات، درصد بالای بیکاری، فقر و مشکلات فرهنگی سنگین، مسئولی چون نماینده مجلس توجهی به این شهر ندارد.

یکی دیگر از شهروندان هندیجانی گفت: سؤالات بسیاری اذهان عمومی مردم را درگیر کرده است. نماینده‌ای که با وعده‌ها و تحقق آرزوهای مردم ازجمله رونق کشاورزی، صیادی، تجارت، رفع بیکاری پا به عرصه انتخابات گذاشت، اکنون خبری از او نیست.

 شعبانی عنوان کرد: گل مرادی نماینده مردم هندیجان به چه دلیل فرد اول ستاد انتخابی خود را ازدست‌داده است؟ چرا بیش از یک ماه است که دفترش در هندیجان بسته‌شده؟ و هزاران سؤال دیگر که در ذهن مردم هندیجان موج می‌زند.

وی افزود: تاکنون بیش از یک ماه است از گلمرادی نماینده مردم هندیجان، نمایندگان و مشاوران ویژه او خبری نیست چرا نماینده مردم نسبت به حل مشکل دفتر خود، برای ارتباط با مردم حوزه هندیجان بی‌تفاوت است؟

مردم هندیجان بیان کردند: آیا وعده‌های رنگارنگ گلمرادی که به مردم داده بود تحقق پیدا کردند؟ چرا هیچ اثری از اقدامات وی در شهر دیده نمی‌شود؟

برخی از جوانان هندیجانی افزودند: از گل مرادی نماینده مردم هندیجان در مجلس شورای اسلامی انتظار داریم به مشکلات مردم هندیجان توجه کند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار