6 ماهی می شود که به دلیل وضعیت فوق شهرداری حقوق پرسنل اداری و کارگری را پرداخته نکرده است و همین مسئله باعث بی انگیزگی و عدم پیشرفت مناسب در پروژه ها می شود. "> شهرداری صیدون اعتبار ندارد
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۵۳۶
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۱ - ۰۹:۵۰

6 ماهی می شود که به دلیل وضعیت فوق شهرداری حقوق پرسنل اداری و کارگری را پرداخته نکرده است و همین مسئله باعث بی انگیزگی و عدم پیشرفت مناسب در پروژه ها می شود.

اوضاع و احوال اقتصادی به گونه ای پیش می رود که کیومرث افراد شهردار صیدون هم از آن ابراز نگرانی می کند و به شوشان می گوید : 6 ماهی می شود که به دلیل وضعیت فوق شهرداری حقوق پرسنل اداری و کارگری را پرداخته نکرده است و همین مسئله باعث بی انگیزگی و عدم پیشرفت مناسب در پروژه ها می شود.

این شهردار جوان ادامه می دهد : شهر صیدون شهر تازه تاسیسی است و تنها راه درآمد برای شهرداری دریافت عوارض از شهروندان می باشد، زیرا نه کارخانه ای و نه شرکتی در آن وجود دارد و تنها 20 درصد از کل اعتبارات در نظر گرفته شده به شهرداری پرداخت شده است، این در حالی است که از دهک توسعه700 میلیون برای ما در نظر گرفته اند و چهل درصد تخصیص داده شده اما هنوز همین رقم هم به حساب شهرداری نیامده است، حتا از بخش مالیات بر ارزش افزوده ریالی هنوز وصول نشده و باعث مشکلات فراوانی برای ما شده است.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار