اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۵۶۳۳
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۹
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت:‌برخی ها با ایجاد رویاهای غلط در زمینه برقراری ارتباط با آمریکا وقت مردم را می گیرند و اجازه بروز توانایی های داخلی کشور را نمی دهند.

به گزارش ایسنا،‌ محسن رضایی در حاشیه مراسم بزرگداشت دومین سالگرد درگذشت آیت الله مهدوی کنی که عصر امروز در دانشگاه امام صادق (ع) برگزار شد با اشاره به مداخلات آمریکایی ها در امور داخلی ایران گفت: آن‌ها هنوز باورشان نشده که شاه دیگر به این مملکت بر نمی گردد و ایران مستقل شده است،  آن‌ها باید باور کنند ایران مستقل شده و روی پای خود ایستاده است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به سخنان رهبری در جمع نخبگان کشور و اشاره ایشان به بدعهدی آمریکا اظهار کرد: این یک واقعیت است و مقام معظم رهبری یک تجربه تاریخی را بیان می‌کنند که طی صد سال اخیر بارها و بارها شاهد آن بوده ایم و بدعهدی های ‌آمریکا و انگلیس را تجربه کرده ایم، به طوریکه این موضوع بدل به باور سیاسی ما شده است.

وی در پایان اظهار کرد: برخی در اداره کشور سعی می‌کنند، ترمز پیشرفت کشور را بکشند و با ایجاد رویاهای غلط در خصوص برقراری ارتباط با آمریکا وقت مردم را بگیرند. آن‌ها اجازه نمی دهند توانایی های داخلی کشور بروز پیدا کند.

برچسب ها: محسن رضایی ، برجام
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار