اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۵۷۰۸
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۹
"مرتضی" کودک سرطانی که آرزو داشت به تیم پرسپولیس گل بزند، آرزویش در دیدار امروز استقلال خوزستان و پرسپولیس برآورده شد.
 
دیدار تیم های پرسپولیس و استقلال خوزستان، عصر امروز (پنجشنبه) در هوای آفتابی و 35 در جه اهواز برگزار شد.
 
*این هفته از رقابت ها گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش نامگذاری شده بود.
 
*تعداد بسیار قابل توجهی از تماشاگران از این دیدار استقبال کرده بودند، به طوری که مسیرهای منتهی به ورزشگاه غدیر اهواز با ترافیک سنگینی قبل و حین بازی مواجه شده بود.
 
*پیش از آغاز مسابقه به همت مسوولان فدراسیون، هیات فوتبال خوزستان و موسسه پنحمین فصل قشنگ، آرزوی "مرتضی" کودک سرطانی برآورده شد؛ او که آرزو داشت به پرسپولیس گل بزند، پیش از شروع بازی به صورت نمادین از روی نقطه پنالتی دروازه بیرانوند را گشود.
 
*رامین رضاییان نیز پیراهن خود را به مرتضی اهدا کرد. او همچنین با قرار گرفتن در آغوش برانکو، سرمربی پرسپولیس با او عکس یادگاری گر فت.
 
*سید جلال حسینی نیز در آغاز مسابقه با پیراهنی منقش به تصویر یکی از شهدای مدافع حرم وارد میدان شد.
 
*دو تیم در 20 دقیقه ابتدایی نیمه اول با ارائه بازی سرعتی و زیبا و خلق موقعیت هایی روی دروازه یکدیگر، تماشاگران حاضر در ورزشگاه را به وجد آوردند.
 
*در دقایقی از بازی هواداران قرمزپوش پرسپولیس، این تیم را به سبک هواداران ایسلندی مورد تشویق قرار دادند.
 
*در دقیقه 25 مسابقه نیز وحید امیری که قصد داشت پرتاب اوتی را از جناح چپ روی دروازه استقلالی ها بفرستد، با پرتاب بطری از سوی هواداران اهوازی روبه‌رو شد که این موضوع برای دقایقی بازی را متوقف کرد که با وساطت سرپرست آبی ها و صحبت او و یکی دیگر از بازیکنان استقلال با تماشاگران، بازی از سر گرفته شد.
 
*هواداران استقلال خوزستان در چند صحنه روی صورت علیرضا بیرانوند لیزر افکنی کردند.
 
*در دقیقه 34 بازی، نوار کلین شیت های بیرانوند شکسته شد؛ رحیم زهیوی از پشت محوطه جریمه و روی یک ضربه کاشته به زیبایی توپ را به کنج دروازه بیرانوند فرستاد تا استقلالی ها با یک گل از حریف صدرنشین خود پیش بیافتند.
 
*کاظم الباجی نسب، نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی نیز از اواخر نیمه اول وارد جایگاه تماشاگران شد.
 
*نیمکت نشینان استقلال خوزستان و بهمن روشنایی، در نیمه اول اعتراضات زیادی به داور و ناظر مسابقه داشتند و داور چهارم هم مدام آن ها را آرام و به روی نیمکت هدایت می کرد.
 
*بنری از سوی هواداران اهوازی در جایگاه روبه‌روی ورزشگاه نصب شده بود که روی آن درج شده بود "مسوولان، استقلال اهواز را دریابید".
 
*نیمه نخست این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود آبی های خوزستان به پایان رسید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار