كتاب‌فروشي بين‌الملل اهواز از جمله قديمي‌ترين كتابفروشي‌هاي خوزستان محسوب مي‌شود که نزدیک به 51 سال است فعاليت دارد. "> کتابفروشی بین الملل اهواز در آستانه تعطیلی !
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۶۱۱
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۱ - ۱۳:۳۹

كتاب‌فروشي بين‌الملل اهواز از جمله قديمي‌ترين كتابفروشي‌هاي خوزستان محسوب مي‌شود که نزدیک به 51 سال است فعاليت دارد.

به گزارش شوشان به نقل از ایسنا، از كتاب‌هاي رمان، داستان، شعر و غيره گرفته تا كتاب‌هاي درسي و لوازم تحرير در این کتابفروشی يافت مي‌شود.

اين كتاب‌فروشي كه بیش از نيم قرن از عمر آن مي‌گذرد از آغاز فعاليت‌اش حوادث تاريخي بسياري همچون حوادث قبل از انقلاب و هشت سال جنگ تحمیلی را به خود ديده اما اكنون اين كتاب‌فروشي 51 ساله بعد از اين همه سال فعاليت در آستانه تعطيلی قرار گرفته است.

عذرا شجاعي، مدير كتاب‌فروشي بین‌الملل اهواز، در اين باره گفت: حدود 51 سال همسرم مجتبي كرمانشاهاني در اين محل فعاليت فرهنگي داشت و سرقفلي آن به نام وي بود اما متاسفانه اکنون با حكم تخليه مالك زمين کتاب‌فروشی مواجه شده‌ايم.

وي افزود: همسر من 51 سال در اين كتاب‌فروشي به اشاعه فرهنگ كتاب و كتاب‌خواني پرداخت و از همان زمان مردم خوزستان از اين مكان تغذيه علمي كرده‌اند.

شجاعي بيان كرد: همسر من هشتم آبان 91 فوت كرد. حدود 2 هفته مانده به چهل‌ام او حكم تخليه10روزه براي كتاب‌فروشي آمده است. چه گونه مي‌شود جايي را كه 51 سال فعاليت فرهنگي داشته و چندين ميليارد عنوان كتاب دارد در مدت 10 روز تخليه کرد؟

او، با بیان این که این کتاب‌فروشی 25 نفر پرسنل دارد، تصریح کرد: ما چندين ميليون بدهي با تهران و بعضي از استان‌ها داريم.

گفتنی است هم‌اکنون کتاب‌فروشی بین‌الملل اهواز بسته است.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار