شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۶۲۵۵
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۸
شبکه تلویزیونی الاتجاه از پیشروی نیروهای ارتش عراق بیش از صد کیلومتر در محور جنوبی موصل خبر داد.
 شبکه تلویزیونی العراقیه نیز از ادامه پیشروی نیروهای عراقی در محور شمالی برای آزاد سازی شهرستان تلکیف خبر داد.



شبکه تلویزیونی الاتجاه گزارش داد: نیروهای ارتش عراق بیش از صد کیلومتر در محور جنوبی موصل پیشروی کرده اند.آنها اکنون از محور جنوبی به اطراف موصل نزدیک شده اند.
الاتجاه همچنین از حفر تونل به وسیله تروریست های داعش با هدف مانع تراشی بر سر راه پیشروی های ارتش عراق به سوی موصل خبر داد. خبرنگار الاتجاه گفت: ما به اسنادی دست یافته ایم که گروهک های تروریستی داعش نیروهای خود را برای جنگ با نیروهای عراقی تشویق می کنند. در میان اسناد به دست آمده از تروریست های داعش، اطلاعاتی مبنی بر انفجارها و حملات تروریستی در بغداد و مناطق دیگر دیده شده است.
خبرنگار الاتجاه همچنین از بمب گذاری پل المثنی و چند هتل در داخل شهر موصل به وسیله تروریست های تکفیری داعش خبر داد. وی گفت: شماری از خانواده ها در حال خروج از موصل  از مناطق نزدیک به ساحل سمت چپ این شهر بودند.
شبکه تلویزیونی العراقیه نیز از ادامه پیشروی نیروهای عراقی در محور شمالی برای آزاد سازی شهرستان تلکیف خبر داد. این شبکه به نقل از خبرنگار خود از گشایش گذرگاه هایی امن برای خروج شهروندان عراقی از سمت محور جنوبی خبر داد. نیروهای ارتش عراق از سمت شرق موصل  شهرستان الحمدانیه را به تصرف در آورده اند.
برچسب ها: موصل ، 1000 ، کیلومتر
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار