اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۶۴۳۰
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۹
استاندار خوزستان با اشاره به مشکلات ساختمان بنیاد نخبگان استان دستور داد که یکی از سه ساختمان سازمان همیاری‌ها برای این مجموعه منظور شود.
استاندار خوزستان با اشاره به مشکلات ساختمان بنیاد نخبگان استان دستور داد که یکی از سه ساختمان سازمان همیاری‌ها برای این مجموعه منظور شود.
 
دکتر غلامرضا شریعتی در ششمین نشست شورای علمی بنیاد نخبگان استان که امروز سوم آبان‌ماه در سالن جلسات استانداری خوزستان برگزار شد، در خصوص مشکلات ساختمان بنیاد نخبگان استان اظهار کرد: سازمان همیاری‌ها دارای سه ساختمان در مناطق گلستان، امانیه و کیانپارس اهواز است که بنیاد نخبگان می‌تواند هر کدام از این ساختمان‌ها را که مناسب باشد، جایگزین فضای فعلی کند. 
 
وی در پاسخ به اظهارات دکتر زراسوندی رئیس بنیاد نخبگان استان که معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری است، معادل سهم استان برای خریداری ساختمان جدید بنیاد نخبگان استان مشارکت کند، گفت: بنیاد می‌تواند یکی از این ساختمان‌ها را به عنوان آورده استانداری در نظر بگیرد. البته ساختمان امانیه سازمان همیاری‌ها نیز نوساز بوده و کاملاً قابل استفاده است.
 
همچنین جمال عالمی‌نیسی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خوزستان با ابراز نگرانی از وضعیت آموزشی استان گفت: آنچه جای نگرانی است، گسترش و تداوم این وضعیت در سطح دانشگاه‌های استان است که لازم است یک سازوکار برای ارتباط شورای علمی با اعضای هیأت علمی استان تعریف شود.
 
وی اظهار کرد: جایگاه استان در آموزش و پرورش تأمل برانگیز است و این وضعیت در شأن خوزستان نیست. 
 
جمال عالمی‌نیسی افزود: اگر چه رتبه آموزش و پرورش استان ارتقاء یافته است و وضعیت نسبت به گذشته بهتر شده اما آنچه جای نگرانی دارد، گسترش این وضعیت در سطح دانشگاه‌های استان است. 
 
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خوزستان تصریح کرد: درست است که از نظر کمی در سطح کشورهای پیشرفته و خوبی هستیم اما از نظر کیفی این وضعیت جای تأمل داشته و نیاز به آسیب‌شناسی دارد. 
 
وی خاطرنشان کرد: لازم است در خصوص نحوه ارتباط شورای علمی با اعضای هیأت علمی دانشگاه‌های استان یک سازوکار تعریف و این ارتباط ایجاد شود زیرا سطح خروجی دانشگاه‌های استان نیز تا حدودی جای بررسی و تأمل دارد.
 
به گزارش ایسنا، دکتر زراسوندی رییس بنیاد نخبگان خوزستان نیز با اشاره به مشکلات ساختمان بنیاد نخبگان اظهار کرد: استانداری متعهد شده در قالب یک تفاهم‌نامه 10 سال با بنیاد ملی نخبگان، ساختمانی را در اختیار بنیاد استان قرار دهد، تا بنیاد بتواند ساختمان مدنظر خود را خریداری کند. 
 
وی با بیان این‌که بنیاد نخبگان، شاخص‌هایی برای ساختمان و فضای فیزیکی خود دارد، به مستهلک بودن ساختمان فعلی اشاره کرد و گفت: این ساختمان همچنین فاقد آسانسور و پارکینگ بوده و از نظر مسائل امنیتی نیز دارای اشکال است. البته این موضوع در کارگروه ساماندهی فضای اداری استان مصوب شده است. 
 
زراسوندی با بیان این‌که چند گزینه برای رفع این مشکل وجود دارد، تصریح کرد: استان آذربایجان شرقی با چنین مشکلی مواجه بود که هفته گذشته با همکاری استانداری این استان، یکی از ساختمان‌های توریستی میراث فرهنگی به بنیاد نخبگان آنها واگذار شد. در حال حاضر فقط بنیاد نخبگان دو استان بوشهر و خوزستان ساختمان ندارند، در حالی‌که از زمان مسئولیت خود در این سمت 9 بار با استاندار سابق و 3 بار با دکتر شریعتی در این خصوص مکاتبه کردم.
 
به گزارش ایسنا؛ در این نشست به دستور استاندار مصوب شد که یکی از سه ساختمان سازمان همیاری‌ها در مناطق گلستان، امانیه و کیانپارس اهواز که مناسب بنیاد نخبگان است، به این مجموعه اختصاص داده شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار