استاندار خوزستان گفت: در حال حاضر در خوزستان 230 هزار دانشجو در حال تحصیل است که این تعداد خود رکوردی برای استان به شمار می‌آید. "> 230 هزار دانشجو در خوزستان تحصیل می‌کنند
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۶۵۵
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۱ - ۰۹:۵۶

استاندار خوزستان گفت: در حال حاضر در خوزستان 230 هزار دانشجو در حال تحصیل است که این تعداد خود رکوردی برای استان به شمار می‌آید.

به گزارش شوشان به نقل از فارس، سید جعفر حجازی عصر امروز در مراسم افتتاح دانشگاه علوم انتظامی شاخه جنوب و جنوب غرب کشور در اهواز اظهار داشت: در شرایط کنونی بیش از 230 هزار دانشجو در رشته‌های کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا در خوزستان در حال تحصیل هستند.

وی با اشاره به تعداد دانشگاه‌های خوزستان خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی 39 دانشگاه در خوزستان فعالیت می‌کنند و تقریبا همه شهرهای استان دارای دانشگاه فعال هستند.

استاندار خوزستان با اشاره به اینکه خوزستان توانمندی علمی بسیار خوبی دارد، تاکید کرد: خوزستان توانمندی علمی زیادی دارد و به این دلیل می‌تواند برای تامین نیروی علمی آموزش دیده، اعضای هیئت‌علمی، مکان و... با این دانشگاه همکاری کند و هیچ مشکلی در این باره وجود ندارد.

وی افزود: باید امکانات علمی و رفاهی برای نیروهای در حال خدمت در نیروی انتظامی فراهم شود و به این دلیل فراهم شدن شرایط تحصیل در مقاطع بالاتر بهترین خدمات‌رسانی به نیروهای در حال فعالیت در این ارگان مقدس است.

حجازی خاطر نشان کرد: نیروهای فعال در این ارگان مقدس باید توانمند و ورزیده باشند زیرا در صورت حضور در صحنه جرم و ... باید در لحظه تصمیم بگیرند.

وی افزود: باید از ارائه جدید‌ترین آموزش‌ها به نیروی‌های فعال در نیروی انتظامی در راستای ارتقای سطح آموزه‌های این افراد تلاش کنیم تا کیفیت فعالیت این افراد افزایش یابد و در نتیجه خوزستان و جامعه از این نیروها بهره‌مند شود.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار