اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۶۷۴۶
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۹
عباس حسین زاده بندقیری از برگزاری جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان اهواز با حضور ،مدیرکل کتابخانه های عمومی خوزستان، فرماندار اهواز، معاون اداره کل کتابخانه های عمومی ، رئیس انجمن شهرستان و اعضای انجمن در سالن کنفرانس کتابخانه مرکزی استان خوزستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی خوزستان،سید لطف الله سپهر مدیرکل کتابخانه های عمومی ضمن عرض تسلیت ایام محرم و خوش آمدگویی به حاضرین جلسه به مباحثی در باب گزارشی از وضعیت کتابخانه ها و تاسیس سه باب کتابخانه به همت مسئولین و شهردار محترم در ایام هفته کتاب پرداختند و همچنین از رشد فضاهای مطالعه و عضویت افراد جامعه در کتابخانه ها اظهار امیدواری نمودند.

رئیس اداره کتابخانه های شهرستان اهواز در این جلسه گزارشی از وضعیت کتابخانه های نهادی و مشارکتی شهر اهواز و پروژه های در حال ساخت شهرستان ارائه داد.

حسین زاده گفت: در شهرستان اهواز به همت مسئولین و شورای شهر اهواز اقدامات خوب و مؤثری صورت پذیرفته است اما با توجه به نیاز شهرستان و جمعیت و تقاضای بالای مردم شهرستان اهواز جوابگوی مطالبات مردم نیست که می طلبد توجه ویژه به این امر داشته باشیم.

در ادامه ارزانی بیرگانی فرماندار محترم شهرستان اهواز با بیاناتی در خصوص سهم نیم درصد درآمد شهرداریها وپرداختی به اداره کتابخانه های اهواز و همچنین نحوه واریز این مبلغ به حساب انجمن خواستار پیگیری این مسئله و رعایت اصل قانون در پرداخت نیم درصد کتابخانه ها توسط شهردار محترم شدند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار