سازمان زیباسازی شهرداری اهواز پروژه های بدیع و بکری را در دستور کار قرار داده است. "> اهواز زیباتر می شود
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۷۶۶
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۱ - ۱۴:۰۷

 

سازمان زیباسازی شهرداری اهواز پروژه های بدیع و بکری را در دستور کار قرار داده است.

خبرهای رسیده به شوشان از این سازمان اما حکایت از مشکل بودجه و تامین اعتبار برای اجرایی کردن این پروژه ها دارد. این سازمان سال گذشته با افتتاح آبشار رنگین کمان روی پل علی ابن مهزیار توانست نام خود را در میان سازمان های خدمت رسان در استان به ثبت برساند تا جایی که توانست یک اثر هنری و زیبا بیافریند که نقش مهمی در زیباسازی و افزایش گردشگر داشته باشد. در واقع با این اقدام یک مزیت به مزیت های کلانشهر اهواز افزوده شد.

در حال حاضر نیز اگر حمایت لازم مادی و معنوی در خصوص اقدامات این سازمان در راستای زیباسازی اهواز از سوی مدیران شهری و استانی صورت گیرد قطعا افتتاح و راه اندزای پل پیاده رو طبیعت بین پارک لاله و پارک 42 هکتاری می تواند برگ برنده شهرداری اهواز برای نوروز سال 92 لقب بگیرد.

به نظر می رسد مسئولان استان و اهواز می بایست برای اجرای این پروژه زیبا و مهم به کمک مدیرعامل سختکوش و باانگیزه سازمان زیباسازی بیایند و با اختصاص بودجه و اعتبارات لازم زمینه را برای راه اندازی این پل در موعد مقرر فراهم کنند.

مديرعامل سازمان زيباسازي اهواز در خصوص آخرین وضعیت این پل می گوید : عمليات تغيير كاربري، بهسازي، طراحي و اجراي مجدد اين پل كه در كنار پل سوم كيانپارس قرار دارد و حامل خط لوله آب است، آغاز شده است.

ارسلان شهني گفته: پل طبيعت از هر دو طرف داراي چهار ورودي است كه به عنوان راه‌پله از آن‌ها استفاده مي‌شود.

 


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار