شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۷۸۶۱
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۵
رونمایی از طولانی ترین روزنامه دیواری در خوزستان
این روزنامه‌ دیواری توسط 350 دانش‌آموز در آموزش‌ و پرورش ناحیه 2 اهواز تهیه شده است و در مراسم 13 آبان رونمایی شد.


مدیرکل آموزش‌و‌پرورش خوزستان روزنامه‌ دیواری تهیه‌ شده توسط دانش‌آموزان اهوازی را طولانی‌ترین و پرمحتواترین روزنامه‌دیواری در طول تاریخ عنوان کرد و از تلاش برای ثبت آن در گینس خبر داد.
 
محمد تقی‌زاده در حاشیه مراسم رونمایی از طولانی‌ترین روزنامه‌دیواری کشور که امروز، پس از راهپیمایی 13 آبان،‌ روز دانش‌آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در اهواز برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز شاهد حضور پررنگ اقشار مختلف جامعه بودیم که یک‌بار دیگر با آرمان‌ها و اهداف بنیانگذار انقلاب اسلامی بیعت کردند و همچنین با ولایت و رهبری تجدید بیعت داشتند.
 
وی افزود: اکنون از بزرگترین روزنامه‌ دیواری در طول تاریخ رونمایی شد و دانش‌آموزان پیشنهاد دادند که این روزنامه‌دیواری را در گینس هم به ثبت برسانند چراکه این روزنامه‌ دیواری طولانی‌ترین و پرمحتواترین روزنامه‌دیواری در طول تاریخ است.
 
مدیرکل آموزش‌وپرورش خوزستان با بیان این‌که این روزنامه‌دیواری توسط 350 دانش‌آموز در آموزش‌وپرورش ناحیه 2 اهواز تهیه شده است، ادامه داد: دانش‌آموزان در این روزنامه‌دیواری در تمام زمینه‌های علمی، آموزشی، معنوی، فرهنگی خلاقیت خود را به تصویر کشیدند.
 
تقی‌زاده خاطرنشان کرد: این مطلب نشان‌دهنده این است که دانش‌آموزان نسبت به تاریخ خود و گذشته انقلاب اسلامی از درک، فهم و شعور بالایی برخوردارند؛ ما برای حفظ و تداوم انقلاب اسلامی به حضور مداوم، پرشور و پررنگ این دانش‌آموزان در زمینه‌های مختلف امید داریم.
 
به گزارش ایسنا؛ این روزنامه‌دیواری به طول 150 متر و با محوریت مسائل محیط‌زیست، هویت ملی مذهبی، شهدای مدافع حرم و دفاع مقدس، وظایف و حقوق شهروندی، مسائل تربیتی و فرهنگی، پزشکی، علوم، المپیادها، ادبیات و سلامت، ورزش و تربیت‌بدنی توسط 350 دانش‌آموز زیر نظر پژوهش‌سرای غدیر ناحیه 2 اهواز تهیه شده است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار