اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۸۳۶۰
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۳
اظهارات سهیلا جلودارزاده درباره تخلفات صندوق ذخیره فرهنگیان
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس گفت: طبیعی است یک معلم که با عشق و علاقه خدمت می‌کند
 


شوشان/ ابراهیم حاتمی:  نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس گفت: طبیعی است یک معلم که با عشق و علاقه خدمت می‌کند و تنگناهای مالی دارد، از اینکه مشاهده می‌کند در ستاد وزارتخانه یا جای دیگر مسوولان به امور خود بیش از او توجه می‌کنند می‌رنجد.

سهیلا جلودارزاده درباره تخلفات صندوق ذخیره فرهنگیان به خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس استان تهران گفت: من خودم چندین سال حقوق معلمی دریافت می‌کردم و می‌دانم که در صورت اثبات تخلفات در صندوق ذخیره فرهنگیان این مساله چقدر برای معلمان دردناک خواهد بود.

وی افزود: من حقوق معلمی زندگی می‌کردم و به یاد دارم حتی در زمان جنگ تحمیلی به علت حق‌التدریسی بودن معلم ها چند ماه یک بار هم حقوق نمی گرفتند. الان هم معلمان زحمات فراوانی می‌کشند و قطعا وقتی عده‌ای در حال سوء استفاده باشند به اعتقادات انسان توهین می‌شود.

جلودارزاده با تاکید بر اینکه نباید در مورد اینگونه پرونده‌ها زود قضاوت کنیم، گفت: از دیوار معلم بالا رفتن خیلی بی‌انصافی می‌خواهد. طبیعی است یک معلم که با عشق و علاقه خدمت می‌کند و در تنگناهای مالی قرار دارد از اینکه مشاهده می‌کند در ستاد وزارتخانه یا جای دیگر مسوولان به امور خود بیش از او توجه می‌کنند می‌رنجد. البته ما الان راجع به این قضیه نمی‌توانیم قضاوت کنیم، باید مشخص بشود و در مورد پرونده رسیدگی بشود تا ما بتوانیم بیشتر در این‌باره موضع‌گیری کنیم.

نایب‌رئیس اول کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به آفات قضاوت زودهنگام گفت: حقیقت قضیه صندوق ذخیره فرهنگیان برای مردم به طور کلی روشن نیست در نتیجه من نمی‌توانم راجع به این موضوع قضاوت داشته باشم ولی منتظر هستم که مرحله رسیدگی قضایی آن طی بشود.

وی افزود: متاسفانه در کشور ما بعضی مواقع به طور مثال دادن چند سکه به یک تعداد کارمند جرمی می‌شود که برای آن دادستان جرمی در حد اعدام مطالبه می‌کند ولی بعد مشابه آن در جایی دیگر انجام می‌شود و حکمی معادل ۲۰۰ هزار تومان جریمه می‌دهند. با محاکمه همه چیز مشخص می‌شود. در اینجا هم دادستانی اعلام جرم کرده اما هنوز حکمی داده نشده که قضاوت کنیم. این مسائل مقداری آدم را محتاط می‌کند.

جلودارزاده در پاسخ به این سوال خبرنگار فارس که پرسید آیا به عنوان نماینده مردم از روند فعلی مبارزه با فساد اقتصادی رضایت دارید گفت: این اطلاع‌رسانی‌ها حداقل موجب خواهد شد اگر چنانچه دیگران چنین فکرهایی در سرشان هست حداقل شاید از خدا بترسند و این کار را نکنند. این که این کارها تقبیح شود بسیار بهتر از زمانی است که مسوولان رابین‌هود می‌شدند و در مجلس هم مورد تقدیر قرار می‌گرفتند.

وی افزود: چون الان بسیار از مسائل اقتصادی در حال شفاف شدن هست و این شفافیت باعث می‌شود که کوچکترین تخلفی رو بیاید و این برای مملکت خیلی خوب هست. این تخلفات نه الان شروع شدند نه زمینه‌سازی آن در این دولت شده است. شما یک جای خیلی کثیفی را در نظر بگیرید، هیچ کس در آن جای کوچک نشان داده نمی‌شود، اصلاً به حساب نمی‌آید ولی وقتی شروع به تمیز کردن می‌کنید تازه می‌بینید که چه خبر هست.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس با تاکید بر اینکه حتی یک متخلف هم بنده خدا هست گفت: من واقعاً آرزو می کنم که یک شرایطی پیش بیاید که هیچ گونه خلافی از کسی سر نزند. همان کسی هم که خلاف می‌کند یک بنده خدا هست منتهی یک بنده معصیت کار و ممکن است که بعدا بفهمد و راه پاک زندگی کردن را یاد بگیرد.

وی افزود: شیطان موجودی است که در وجود همه انسان‌ها حضور دارد و هر کسی ممکن است فریب وی را بخورد و در این دو روزه دنیا راه غلط را انتخاب کند. وقوع تخلف یعنی اینکه این به خود آن آدم هم ظلم شده یعنی ظلمی است که شیطان نسبت به او انجام داده است و خودش هم تسلیم شده است. به همین علت من برای هیچ انسانی آرزو نمی‌کنم و دوست ندارم که اسیر شیطان بشود. حالا این انسان خودم باشم یا یک هم نوع خودم، واقعاً می‌خواهم خدا این بلا را بر سر هیچ انسانی نیاورد. خدا کمک کند که انسان نجات پیدا کند و در دام این مسائل دنیایی نیفتد.

جلودارزاده گفت:خیلی بد هست که یک نفر بیاید در جیب مردمی که دارند برای ماهی 900 تومان روزی ۸ ساعت کار انجام می‌دهند دست بکند. واقعاً ما نباید دوست داشته باشیم یک کسی خیانت بکند، اختلاس بکند بعدش هم او را رسوا بکنیم باید دعا بکنیم این ویروس بسیار کشنده روح های پاک  از کشورمان پاک بشود و دیگر زندگی نکند در این کشور.

* خبرنگار پارلمانی شوشان در مجلس شورای اسلامی



نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار