شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۸۹۲۲
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۰

در نشست دکتر نوذر درستان مشاور رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در امور مشارکت های اجتماعی و سازمان های مردم نهاد با دکتر شاطرزاده رئیس دانشکده توانبخشی دانشگاه نحوه ارائه خدمات به سمن های سلامت بررسی شد.

در این نشست دکترشاطر زاده با ذکر تاریخچه ای از اقدامات انجام شده در دانشکده توانبخشی از آمادگی کلینیک های شنوایی شناسی، گفتاردرمانی و کاردرمانی دانشکده جهت ارائه خدمات به بیماران و اعزام تیم های درمانی به مراکز در صورت نیاز خبرداد.

وی با بیان اقدامات انجمن ام اس اهواز مستقر در دانشکده توانبخشی، گفت: لازم است سمن های سلامت با هماهنگی مسیر اقدامات مشترک را انتخاب نموده و امکانات مناسبی را با ارائه خدمات برای بیماران و همراه آنها فراهم سازند.

شاطر زاده ادامه داد: بمنظور رفع مشکلات بیماران هموفیلی و تالاسمی
بزودی کلینیک توانبخشی بیمارستان ابوذر راه اندازی خواهد شد و کودکان بستری در این بیمارستان از خدمات توانبخشی برخوردار خواهند شد.

در ادامه دکتر درستان نیز با قدردانی از زحمات پربار دانشکده توانبخشی و ابراز خرسندی از حضور اساتید مجرب و دلسوزی مانند دکترشاطر زاده در استان از برنامه های واحد مشارکت های اجتماعی دانشگاه جهت نیازسنجی و برنامه ریزی برای پوشش کمبودهای احتمالی خبرداد و آمادگی شبانه روزی برای پیگیری مشکلات بیماران و اقدامات جهت حل مشکلات جراحی بیماران هموفیلی را اعلام داشت.
 

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار