اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۹۶۷۷
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۶
آیین پایانی دومین سوگواره نمایش‌های تعزیه و آیین‌های عاشورایی خوزستان سوم آذرماه ساعت ١٤ در تالار فرهنگ شوشتر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، محمد جوروند مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در آیین پایانی این مراسم گفت: ظرفیت‌های بالای تعزیه در شوشتر و استان می‌تواند زمینه‌ساز برگزاری این گونه رویدادها با گستره‌ی ملی شود. اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان آمادگی خود را برای تعامل و مشارکت با سایر ادارات و ارگان‌ها به ویژه دانشگاه‌ها برای برگزاری این چنین رویدادهای فرهنگی هنری اعلام می‌دارد و از این فعالیت‌ها به خوبی استقبال و حمایت می‌کند.

محمد جوروند عنوان کرد: حضور پیشکسوتان و علاقه‌مندان و استقبال آنان از این رویداد نشان دهنده‌ی اهمیت تعزیه و جایگاه نمایش‌های آیینی در منطقه است.

در ادامه، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با اشاره به مصادیقی از متون ادبی، تاثیر قیام  امام حسین (ع) را از منظر ادبیات و هنر تشریح کرد.

در پایان این مراسم با اهدا لوح تقدیر و هدایای نقدی از برگزیدگان بخش‌های مختلف تجلیل شد.

دومین سوگواره نمایش‌های تعزیه و آیین‌های عاشورایی خوزستان به همت دانشگاه آزاد اسلامی واحد شوشتر و با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، کانون شبیه‌خوانی انجمن هنرهای نمایشی استان، انجمن هنرهای نمایشی استان و کانون بسیج هنرهندان از یکم تا سوم آذرماه در شهرستان شوشتر برگزار شد.
برچسب ها: شوشتر ، تعزیه ، ارشاد
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار