اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۰۴۳۴
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۱
رییس پلیس راه خوزستان خبر داد:
رییس پلیس راه خوزستان از باز شدن محور پل زال - خرم آباد خبر داد.

سرهنگ رضا دولتشاهی با اشاره به بسته شدن محور پل زال - خرم آباد به دلیل ریزش کوه، اظهار کرد: محور پل زال به سمت خرم آباد که بامداد امروز به دلیل ریزش کوه و افتادن یک قطعه سنگ بزرگ در بزرگراه بسته شده بود، دقایقی پیش با تلاش نیروهای راهداری باز شده است.

وی افزود: البته محل بسته شدن محور و ریزش کوه در حوزه استان لرستان بوده و هم اکنون از سوی لرستان باز شدن این محور اعلام شد.

دولتشاهی ادامه داد: در محور ایذه ـ دهدز در استان خوزستان نیز بارندگی شدید برقرار است. در این محور محدودیت ترافیکی تردد کامیون ها و تریلرها از ساعت 7 صبح امروز تا ساعت 22 امشب اعمال می شود، با این وجود به دلیل بارندگی شدید، رانندگان حتما باید هنگام تردد در این مسیر ایمنی را کاملا رعایت کنند.

وی گفت: همچنین در محور بازفت به استان چهارمحال و بختیاری، در محدوده آب شلال و بازفت ریزش کوه رخ داده است. البته این محور باز است ولی از همکارانمان در محل خواسته ایم که از تردد وسایل نقلیه عمومی ممانعت کنند. در این محور هنوز اطمینان لازم از ایمنی وجود ندارد و ممکن است مردم و رانندگان با مشکلاتی مواجه شوند.

رییس پلیس راه خوزستان اظهار کرد: تردد در محور بازفت به سمت شهرکرد، بیشتر محلی است ولی سعی کرده ایم که فعلا اجازه تردد داده نشود زیرا هر لحظه امکان ریزش کوه وجود دارد؛ در این محور هم اکنون بارندگی و ریزش برف راه شاهد هستیم.

وی افزود: در محورهای اندیمشک و شوش نیز شاهد بارندگی شدید هستیم.

دولتشاهی گفت: در کلیه محورها و جاده های درون استانی و خروجی های استان خوزستان با توجه به بارندگی شدید، شرایط تحت کنترل است.

برچسب ها: پل زال ، خرم آباد
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار