اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۰۵۸۳
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۹
گفتنی ست استاندار خوزستان در ادامه بازدید خود از بخش های مختلف اداره کل استاندارد و آزمایشگاه این اداره کل بازدید نمود.
دکتر غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان صبح شنبه در بازدید از اداره کل استاندارد خوزستان گفت: با توجه به اهمیت مساله استاندارد در زندگی روزمره مردم فرهنگ سازی در جهت ترویج رعایت استانداردها بسیار حائز اهمیت است. 

استاندار خوزستان با بیان اینکه در جوامع پیشرفته علم و تخصص حاکم است خاطرنشان کرد: متاسفانه این موضوع چندان در کشور ما جا نیفتاده است و بعضا دیده میشود افراد در همه زمینه های تخصصی با وجود فقدان دانش کافی اظهارنظر میکنند. 

شریعتی با اشاره به عارضه تنفسی پس از بارش های پاییزی در سالهای اخیر در خوزستان عنوان کرد:  با وجودی که در شورای سلامت استان با توجه به نظر تخصصی مسئولان و کارشناسان مربوطه گونه گیاهی کنوکارپوس به عنوان متهم اصلی در بروز عارضه تنفسی  معرفی شد باز هم برخی افراد حاضر به پذیرش این موضوع نبودند و با پافشاری و دستور حاکمیتی و هماهنگی با دستگاه ها موفق شدیم بخشی از پوشش فضای سبز کنوکارپوس را هرس نماییم و خوشبختانه نتیجه این اقدامات کاهش چشمگیر تعداد مراجعه بیماران تنفسی به مراکز درمانی و بیمارستان ها نسبت به سال های گذشته بود. 

استاندار خوزستان بیان کرد: کاشت گسترده کنوکارپوس در استان بدون بررسی کارشناسی و توجه به اکوسیستم استان نشانه عدم توجه به مساله استاندارد است.

وی ابراز امیدواری کرد در آینده نزدیک شورای استاندارد استان فعال شود تا به موضوعات مربوط به هماهنگی بین دستگاه ها در موضوعات مربوط به استاندارد رسیدگی شود و تصمیمات لازم اتخاذ گردد. 

همچنین در این بازدید مدیرکل اداره استاندارد خوزستان گزارشی از آخرین اقدامات و وضعیت اداره کل استاندارد خوزستان ارائه نمود.
 
گفتنی ست استاندار خوزستان در ادامه بازدید خود از بخش های مختلف اداره کل استاندارد و آزمایشگاه این اداره کل بازدید نمود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار