نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: تنها راه برای عبور از تحریم‌های سخت غرب وحدت و گوش به فرمان بودن به اوامر ولی فقیه است "> راه عبور از تحریم‌ها وحدت و گوش به فرمان بودن به اوامر ولی فقیه است
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۰۷۵
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۳:۱۰

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: تنها راه برای عبور از تحریم‌های سخت غرب وحدت و گوش به فرمان بودن به اوامر ولی فقیه است

ناصر سودانی ظهر امروز که پیش از آغاز خطبه‌های نماز جمعه اهواز سخنرانی می‌کرد، اظهار داشت: غرب تحریم‌های سختی را علیه ایران اسلامی آغاز کرده است و در حال برنامه‌ریزی برای عبور از این تحریم‌ها هستیم.

وی افزود: تنها روش برای عبور از تحریم‌های سخت غرب وحدت و گوش به فرمان بودن به اوامر ولی فقیه است که این کشتی انقلاب را به سلامت از توفان‌های شدید نجات داده است.

وی با توصیف ایت تحریم‌ها خاطر نشان کرد: تحریم‌های اعمال شده علیه ایران بسیار سخت هستند و به این دلیل استکبار انتظار دارد که هر لحظه مقابلش در هم شکند ولی ایران در مسیر خود در حال پیش‌روی است.

سودانی تاکید کرد: تحریم‌های اعمال شده تاکنون برای هیچ کشوری اعمال نشده است و به این دلیل مقابله با این تحریم‌ها بسیار دشوار است ولی مسئولان در این مسیر موفق خواهند بود.

نفت اصلی‌ترین حربه است

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: نفت اصلی‌ترین حربه نظام غرب است که با ایجاد محدودیت در فروش آن به ایران اسلامی فشار وارد می‌کند و باید در راستای رفع مشکلات در این حوزه برنامه‌ریزی شود.

وی افزود: ایران با کشورهای زیادی مبادلات ارزی به دلیل فروش نفت دارد و آمریکا از فروش نفت به کشورهای هدف جلوگیری می‌کند و خریداران نفت ایران را تحت فشار قرار می‌دهد که از ایران نفت خریداری نکنند.

سودانی تاکید کرد: در بیشتر اوقات مشاهده شده است که نفت مورد نیاز کشورهای هدف توسط آمریکا تامین شده است و این خود باعث شده تا فروش نفت در ایران با محدودیت مواجه شود.

مشکلات ورود درآمدهای نفتی به کشور

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: با اعمال این تحریم‌ها فروش نفت به کشورهای خارجی محدود شده است و علاوه بر آن بیش الز 100 میلیون دلار در روز از محل فروش نفت به کشور وارد نمی‌شود و با مشکلات ارزی مواجه شده‌ایم.

وی تاکید کرد: انقلاب اسلامی به ملت ایران یاد داد که زیر فشارهای باید برای مقابله دشمن اقدام کرد و به این دلیل در شرایط کنونی استوار مقابل تحریم‌ها ایستاده‌ایم.

وی افزود: مقابله با تحریم‌ها برای ملت ایران کار دشواری نیست و به این دلیل مردم بار دیگر با ایستادگی مقابل استکبار جهانی اقتدار آن را به سخره خواهند گرفت.

زیر فشار پیشرفت کرده‌ایم

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: زیر فشارهای زیاد توانسته‌ایم پله‌های پیشرفت را طی کنیم و در شرایط کنونی از نظر علمی در جهان حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشیم.

سودانی افزود: با تحریم‌ها و محدودیت‌های اعمال شده علیه ایران اسلامی توانسته‌ایم با رتبه 12 علمی جهان برسیم و این نشان از توانمندی جوانان ایران اسلامی است.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار