اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۱۲۰۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۸
رئیس هیئت میثاق با شهدای هندیجان گفت: باگذشت ۳ سال از خاک‌سپاری لاله های گلگون کفن یادمان این عزیزان در حال ساخت است.

13 خرداد سال 1392 سه شهید گمنام در پارک 18 فروردین هندیجان آرمیده و میهمان مردم ولایتمدار هندیجان شدند. این شهدای گمنام در قطعه شمالی پارک به خاک سپرده و در این مدت میعادگاه عاشقان شهدا هستند.

سرهنگ حسن مشاک اظهار داشت: یادمان شهدای هندیجان از اول آذرماه تاکنون با مشارکت خیرین و محبان شهدا در حال ساخت است.

وی افزود: متأسفانه در این 3 سال نه‌تنها کسی یا کسانی برای ساخت یادمان شهدا اقدامات لازم را انجام نداده‌اند بلکه سنگ‌اندازی هم می‌کردند اما در این دوره ما به حرف‌های هیچ‌کس توجه نداریم و از بودجه‌های دولتی استفاده نکردیم.

رئیس هیئت میثاق با شهدای هندیجان بیان کرد: ما با توکل به خداوند منان، مدد از شهدای عزیز که در هندیجان مدفون هستند، با همراهی مردم یادمان شهدا را می‌سازیم و به این کار خود افتخار می‌کنیم.

وی گفت: ابعاد یادمان شهدای هندیجان که اکنون در حال ساخت است، 13در 13 به ارتفاع 7/5با گنبد حدود 12 متر هست که فقط با کمک‌های مردمی در حال ساخت و تکمیل است.

مشاک عنوان کرد: برآورد هزینه‌های ما در مرحله سفت‌کاری 200 میلیون تومان و برای ساخت همه یادمان و نصب صندلی به تعداد 144 شهید هندیجان نیاز به هزینه معادل 500 میلیون تومان دارد که انشالله با حضور پرشور مردم ولایت مدار هندیجان تأمین می‌شود.

وی افزود: به فرموده رهبر معظم انقلاب گرامیداشت یاد و خاطره شهدا در جامعه کمتر از شهادت نیست ما پیروان اسلام ناب محمدی (ص) و انقلاب اسلامی ایران باید راه شهدا و آرمان حقیقی‌ای که در پیش گرفتند را به جوانان کشور و ملت‌های آزاده جهان نشان دهیم.

محمدحسین عنانات از خادمین شهدای گمنام هندیجان اظهار داشت: ما به نام شهدای گران‌قدر هشت سال دفاع مقدس سرپرستی چند فرزند یتیم را برعهده‌گرفته و هرماه خدمات، امکانات موردنیاز را تحویل آن‌ها می‌دهیم از خیرین نیز که در این امر خیر مشارکت دارند تقدیر و تشکر می‌کنیم.






گزارش از محمدمهدی صادقی

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۳۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۰
comment
0
0
comment با عرض سلام و خدا قوت به همه کسانی که برای ساخت و ساز شهدای گمنام کمک کردند.انشاالله خداوند منان اجر اخروی به آنها بدهد.
اللهم عجل لولیک الفرج.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار