شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۱۳۵
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۱:۱۷

عرضه نان های بسته بندی شده با نشان تجاری در بازار مصرف، سازمان های دولتی، بیمارستان ها، مراکز فروش و غیره بدون مجوز وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ممنوع شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اهواز، دکتر بهزاد شریف مخمل زاده معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اهواز با اعلام این خبر گفت: بر اساس قانون مواد غذایی، آشامیدنی و بهداشتی وزارت بهداشت، عرضه هرگونه مواد غذایی بسته بندی شده بدون پروانه ساخت یا شناسه نظارت بهداشتی ممنوع بوده و با متخلفان برخورد قانونی می شود.

وی افزود: با توجه به ساماندهی بازار گندم، آرد، نان و سیاست های جاری سازمان غذا و دارو از این پس همه نان های بسته بندی و عرضه شده با نشان های تجاری در بازار مصرف باید دارای مجوز های معتبر بهداشتی از این سازمان باشند.

مخمل زاده همچنین به شهروندان توصیه کرد: مصرف کنندگان باید هنگام خرید نان های بسته بندی شده ای که در سطح فروشگاه ها عرضه می شود دقت کنند که علاوه بر دارا بودن مجوزهای بهداشتی (پروانه ساخت /يا شناسه نظارت) از سازمان غذا و دارو، تاریخ تولید و انقضای مصرف روی آنها درج شده باشد.

این مقام مسوول تصریح کرد: شهروندان برای حفظ سلامت خود از خرید نان های بسته بندی شده بدون مجوز بهداشتی خودداری و در صورت مشاهده موارد تخلف، آن را به شماره تلفن 2232352 واحد اطلاع رسانی و رسیدگی به شکایت مدیریت نظارت بر مواد غذایی معاونت غذا و داروی خوزستان گزارش دهند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار