شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۱۷۰
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۰:۰۳

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان ضمن تقدیر از حضور حماسی مردم خوزستان در راهپیمایی22 بهمن گفت: حضور تاریخی و حماسه ساز مردم استان در راهپیمایی 22 بهمن، مهر باطلی بر پیشانی استکبار جهان شد.

سیدشکرخداموسوی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه به  نمایندگی از مجمع نمایندگان خوزستان در مجلس شورای اسلامی حضور تاریخ ساز مردم ایران اسلامی در راهپیمایی  22 بهمن را ارج می نهم، اظهار کرد: مردم ایران و استان در این روز نشان دادند که تحریم ها و فشارهای خارجی به هیچ عنوان نمی تواند بر روحیه ولایت پذیری و عشق به وطن آنان تأثیر بگذارد و تا آخر پای این نظام و ارزشهای آن ایستاده اند.

وی تاکید کرد: در روز 22 بهمن، مردم کشور ما در نقاط دور و نزدیک همچون گذشته با مشتهای گره کرده مهر باطل شد را بر پیشانی مستکبران جهان و مزدوران آنها زدند و ثابت کردند هیچ حیله و نیرنگی نمی تواند آنها را از صراط مستقیم ولایت مداری منحرف کند.

موسوی با اشاره به اینکه مسئولان باید در دهه چهارم گرامیداشت انقلاب اسلامی که همان دهه پیشرفت و عدالت است خدمت بی منت به این مردم را سرلوحه کار خود قرار دهند، اظهار کرد: ملت نشان دادند که همیشه و در همه حال از مسئولان یک گام در حفظ نظام و دفاع از حریم ولایت جلوتر بوده و هستند و شک نکنید 22 بهمن ماه امسال نسبت به سالهای قبل پرشور تر و در سالهای آتی نیز حماسی تر بوده است.

وی در پایان حضور قومیتهای مختلف خوزستان با هر زبان و لباس را نشان از اتحاد و یکدلی حاکم در استان دانست و افزود: عشایر همیشه در صحنه که به فرموده امام خمینی (ره) ذخایر انقلاب اسلامی هستند، روز 22 بهمن ثابت کردند که همچون قبل پای آرمانها و ارزش های نظام اسلامی ایستاده اند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار