اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۲۴۱۴
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۲
برترین های ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه حراست‌های کل کشور، روز پنجشنبه در دو بخش آقایان و بانوان معرفی و تجلیل شدند.
برترین های مسابقات سراسری قرآن  حراست های کل کشور معرفی شدند
به گزارش ایرنا این مسابقات با حضور 128 شرکت‌کننده در رشته‌های قرائت، حفظ قرآن، ترتیل، ابتهال و تواشیح همراه بود که راه‌یافتگان به این مرحله از سراسر کشور در آن حضور دارند.
967 شرکت کننده در این مسابقات قرآنی شرکت داشته که 839 نفر از آنها در بخش کتبی و به صورت برخط در این مسابقات در روزهای 4 و 5 دی شرکت کردند.
داوران این مسابقات در رشته‌های حفظ و قرائت قاسم مقدمی، ناصر دغاغله، سید حسن آلبوشوکه و حمید چنانی و در رشته ترتیل جلیل بیت‌مشعل، سید کریم موسوی، عباس حزباوی و انور دغاغله هستند.
ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه حراست های کل کشور روز چهارشنبه - دیروز - در دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر آغاز شد و آیین اختتامیه این مسابقات با حضور حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات برگزار شد.
در این مسابقات، در رشته قرائت تحقیق، کاظم آذرپیران، صادق قربانی و مهدی صلاحی به رتبه های اول تا سوم دست یافتند.
در رشته قرائت ترتیل این مسابقات نیز، کریم پرویزی نسب، امیر ستایش مهر و غلامرضا عالی نسب رتبه های برتر را به خود اختصاص دادند.
در رشته قرائت ترتیل خواهران نیز، فاطمه خلف لو از اردبیل، مطهره سهرابی از کرمانشاه و سمیه سادات متولیان رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.
جایزه رتبه نخست ابتهال نیز به حسین لازم سعیدی از استان خوزستان اهدا شد و در رشته حفظ کل قرآن کریم نیز، وحید غفران نیا و وحید طباطبایی حائز رتبه های برتر شدند.
در رشته حفظ 10 جزء قرآن کریم ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه حراست‌های کل کشور، علیرضا کاظمی از همدان، اسماعیل خالقی نسب از تهران و مهدی میرسجادی به مقام برتر دست یافتند.
در رشته حفظ 5 جزء قرآن کریم نیز مجید فیضی از یزد، عدالت میرسیاحی از زنجان و احمد قهرمانی از اردبیل حائز رتبه های برتر شدند.
در رشته حفظ 3 جزء قرآن کریم نیز عماد عباسی خواه از خوزستان، ابراهیم عابدی از خوزستان و علی لاهیجیان از مازندران حائز رتبه های برتر شدند.
در رشته حفظ 3 جزء قرآن کریم در بخش خواهران نیز، مرضیه قیم از خوزستان حائز رتبه برتر شد و در رشته 5 جزء نیز، سوسن قیم از خوزستان رتبه برتر را کسب کرد.
در رشته حفظ 10 جزء قرآن کریم در بخش خواهران نیز سمیه ملک حائز رتبه برتر شد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار