اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۲۸۶۲
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۹
فرماندار هفتکل :
بازدید سرزده اسحق مرادی فرماندار شهرستان هفتکل از روستای گزین


فرماندار هفتکل : از عملکرد ادارات ذیربط و مجموعه بخشداری بخش رغیوه در روستای گزین بسیار راضی هستیم

بازدید سرزده اسحق مرادی فرماندار شهرستان هفتکل از روستای گزین

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شوشان ، صبح امروز فرماندار شهرستان بهمراه بخشدار بخش رغیوه و جمعی از مسئولان ادارات از روستای گزین بازدید و از نزدیک با اهالی این روستا گفتگو کردند و با مسائل ومشکلات این روستا آشنا شدند .



در این بازدید اسحق مرادی با اشاره به لزوم مشارکت اعضای شورا ، دهیار و خود مردم در ساخت روستا اظهار داشت : بر اساس بازدید امروز از روستای گزین با وجود مشکلات موجود در این روستا ، از عملکرد ادارات ذیربط و مجموعه بخشداری بخش رغیوه بسیار راضی هستیم و در آینده مشکلات موجود در روستا نیز بر طرف خواهند شد .



فرماندار شهرستان هفتکل افزود : یکی از مهمترین اهداف دولت رسیدگی به وضع مناطق محروم از جمله روستائیان محترم می باشد و بالطبع مسئولان شهرستان نیز تمام سعی و تلاش خویش را در جهت حل مشکلات روستائیان بکار خواهند بست.



مسائل و مشکلات حوزه بهداشت و درمان ، نبود منابع مالی جهت اجرای لوله کشی گاز خانگی ، بازنگری طرح هادی ، خط انتقال آب شرب ، بهسازی و آسفالت گرم مسیر انتقال خط لوله گاز در روستا ، بازسازی و کسترش فضای مسجد روستا و مشکلات حوزه کشاورزان و دامداران از مسائل و مشکلاتی بود که در بازدید از روستای گزین توسط مردم روستا مطرح گردید .



فرماندار شهرستان نیز دستورات لازم را به مسئولان دستگاه های ذیربط در شهرستان در خصوص حل مشکلات این روستا صادر نمودند .
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار