اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۳۰۰۰
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۹
بیمارستان رازی برای ایجاد بستر و ترویج زایمان طبیعی ، شروع به باز سازی بلوک زنان نمود که فاز اول افتتاح گردید، همچنین احداث وبازسازی فازدوم آغاز شده تا در شان و خور مردم شریف اهواز باشد.


به گزارش روابط عمومي بیمارستان رازی ، اولین جشنواره فرهنگ سازي  و ترویج زایمان طبیعی در دانشگاه با هدف کاهش سزارین و عوارض ناشی از آن، جشنواره ترویج زایمان طبیعی به همت معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز افتتاح گرديد. 
کمایی مدیریت بیمارستان رازی درحین بازید از غرفه ها   بیان داشت: مداخلات پزشكي براي  حفظ تامين و ارتقاي سلامت مي باشد اما همواره ضرورت اين مداخلات مي بايست رعايت شود و قرار نيست يك مداخله خاص جنبه عمومي پيدا كند كه متاسفانه انجام سزارين چنين وضعيتي پيدا كرده است يعني يك ضرورت پزشكي براي حفظ جان مادر و كودك از كاركرد اصلي خود دور شده و انجام غيرضروري آن رفته رفته به يك عادت تبديل شده است . 
وی گفت: بیمارستان ها با ارائه خدمات زایمان بدون درد بر مراقبت مادران باردار و آموزش به آنان در زمینه مراقبت از مادران و نوزاد نظارت می کنند. 
وی افزود: ایجاد آرامش در بلوک های زایمانی را از جمله رویکردهای وزارت بهداشت دانست و گفت: در بیمارستان هایی که خدمات زایمان بدون درد ارائه می شود برای بهینه سازی این موضوع و در چارچوب توسعه بلوک های زایمانی اقدام های لازم انجام شده تا مادران آرامش بیشتری داشته باشند. 
همچنان وی افزود: بیمارستان رازی برای ایجاد بستر و ترویج زایمان طبیعی ، شروع به باز سازی بلوک زنان نمود که فاز اول افتتاح گردید، همچنین احداث وبازسازی فازدوم آغاز شده تا در شان و خور مردم شریف اهواز باشد.
کمایی درادامه گفت : درطرح تحول نظام سلامت یکی از اهداف این طرح مشوقها وبستر سازی مناسب شده است که انشالله تمام مادران بار دار از این به بعد بطرف زایمان طبیعی سوق پیدا کنند
درپایان کمایی ادامه داد:درحین بازید شاهد تلاش وهمت همه پرسنل غرفه ها شدم باید از همه تلاشگران این عرصه که با اندک امکانات غرفه ها را ابداع کردن تشکروقدردانی کرد. به نوبه خودم از مترون ،پرسنل زنان وزایمان وزایشگاه و روابط عمومی این مرکز کمال تشکر را دارم



نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار