شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۳۵۳
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۱ - ۰۹:۰۰

140 پروژه عمرانی توسط شهرداری‌های استان خوزستان با حضور مسئولان افتتاح و به بهره‌‌برداری رسید.

شهردار اهواز در مراسم بهره‌برداری از 140 پروژه عمرانی شهرداری‌های خوزستان اظهار کرد: 700 میلیارد تومان پروژه‌های زیرسازی شهرداری در دست اجراست و یک هزار و 400 دستگاه تاکسی به ظرفیت ناوگان تاکسیرانی شهری اضافه و نوسازی شده است.

منصور کتانباف افزود: در زمینه هوشمندسازی تقاطع‌ها، 21 تقاطع هوشمندسازی شد و 60 دوربین مداربسته نیز نصب شد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین 10 کیلومتر پیاده روسازی شد که پنج کیلومتر آن انجام شده و پنج کیلومتر دیگر هم در حال اجراست.

شهردار اهواز با بیان اینکه 3 هزار و 300 کیلومتر خط کشی محوری در حال اجراست، گفت: در همین مدت 300 هکتار توسعه فضای سبز داشتیم که 200 هکتار آن در محدوده‌های شهری بود و 16 کیلومتر هم ساحل سازی در دست انجام است.

وی اضافه کرد: همچنین دفع پسماند به صورت کاملا بهداشتی در همین مدت داشتیم و طرح بازیافت از مبدا نیز در حال انجام است.

کتانباف درباره تجهیز و توسعه ایستگاه‌های آتش نشانی تصریح کرد: سه ایستگاه آتش نشانی در همین مدت احداث و 16 دستگاه ماشین آتش نشانی نیز تحویل داده شده است.

وی با بیان اینکه همچنین 75 متر تابلوی راهنمای برای آدرس‌دهی نصب شده است، افزود: 54 پارک در محدوده مناطق ساخته شده و پایانه‌های شرق و غرب اهواز به طور کامل نوسازی و بهسازی شده است.

شهردار اهواز با اشاره به اینکه پایانه خلیج فارس نیز تکمیل و توسعه پیدا کرده و 16 کیلومتر ساحل سازی از دیگر فعالیت‌های در دست انجام شهرداری است، اظهار کرد: دو سرای محله نیز در این مدت احداث و تجهیز شد.

وی در پایان گفت: سیستم شهروند الکترونیک شهرداری در حال پیاده سازی بوده و آبشار رنگین کمان کارون که به عنوان بزرگترین آبشار رنگین کمان خاورمیانه مطرح است نیز در اهواز راه‌اندازی شد و به بهره‌برداری رسیده است.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار