اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۳۶۱۶
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۱


شوشان: مراسم هفتمین روز ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی امروز با حضور مسئولان و دانشجویان در مسجد دانشگاه آزاد‌اسلامی واحد امیدیه برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار آنا، دانشگاه امیدیه: در این مراسم دکتر جوع‎عطا بیرمی رئیس دانشگاه، حجت الاسلام والمسلمین علیزاده امام جمعه شهرستان، مهندس پیرامون مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری به همراه جمعی دیگر از مسئولین شهرستان، اساتید، کارکنان و دانشجویان  واحد امیدیه حضور داشتند.

دکتر اسداله جوع‌عطا بیرمی رییس دانشگاه امیدیه ضمن عرض تسلیت ارتحال آیت الله رفسنجانی و اشاره به جایگاه ارزشمند ایشان در دوران قبل و بعد از انقلاب اسلامی گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی در تمام دوران حیات خود عامل و منشا وحدت و همبستگی بود و مراسم تشییع باشکوه ایشان نیز وحدت و پایبندی به نظام و ولایت فقیه را نمایان ساخت.

وی با بیان این سخن امام خمینی(ره) که آیت الله هاشمی رفسنجانی زنده است چون نهضت زنده است در توصیف ابعاد شخصیتی والای آیت الله هاشمی افزود: ایشان از سابقون و انصار دیرین امام راحل(ره)، عالمی متفکر، سیاستمداری هوشمند، فقیهی زمان شناس، مجاهدی خستگی ناپذیر و مدیری کاردان برای کشور بودند.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام والمسلمین علیزاده امام جمعه شهرستان نیز با نگاهی اجمالی به شخصیت ارزشمند این روحانی برجسته و  ویژگی‌های شخصیتی آیت‌الله هاشمی سخنانی بیان کرد.

گفتنی است در این مراسم با توجه به درگذشت آیت الله وحید امام جمعه سابق شهرستان امیدیه که در تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی امیدیه کمک شایانی کرده بود، حاضران با قرائت فاتحه برای یار امام، انقلاب و رهبری و ایشان طلب مغفرت و آمرزش کردند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار