اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۳۹۱۸
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۶
مجمع اصلاح طلبان خوزستان با صدور پیامی شهادت  آتش‌نشانان فداكار و نيز جمعی از شهروندان در تهران ، درپی فروریختن ساختمان پلاسکو را تسلیت گفت.
 
به گزارش شوشان ، در این پیام آمده است: 

حادثه دلخراش و تأسف بار فروريختن ساختمان پلاسكو در تهران  كه منجر به شهادت جمعی از آتش‌نشانان فداكار و از جان گذشته و نيز جمعی از شهروندان عزیز در تهران شد ، اندوهی بزرگ را برای مردم ايران رقم زد. حادثه ای دلخراش كه كارشناسان در اولین فرصت و با دقتی عمیق بايد علل ، عوامل و ابعاد آن را با دقت مورد بررسی قرار داده و به مورد بررسی بگذارند تا از وقوع مجدد آن پيشگيری و همگان به هوش واداشته شوند و از وقوع موارد مشابه به جد پیگیری شود.

مجمع اصلاح طلبان خوزستان ضمن ابراز تأسف و تاثر شديد از اين حادثه و ادای احترام به آتش‌نشانان شهيدی كه جان برکف نهادند تا جان انسان‌ها و همنوعان خویش را نجات دهند، از خداوند باریتعالی شفای عاجل و کامل برای مصدومان ، و رحمت واسعه الهی برای همه ی شهدا و جانباختگان گرانقدر اين حادثه آرزومند است و صبر و شکیبایی برای خانواده‌ها و بازماندگان داغدار طلب می‌نمايد.

اميدواریم دست‌اندركاران مديريت کلان شهر تهران با درک صحيح مشكلات و اعمال مديريت علمی و روزآمد براساس آخرین داده های دانش بشری ، راهکارهای لازم را برای پيشگيری از وقوع حوادث احتمالی در اين شهر اتخاذ نمايند.

همچنین امیدواریم این حادثه ی مولمه هشداری باشد به همه ی مسؤلین در سراسر کشور و همه ی شهرها و جای جای نقاطی که شهروندان زندگی می کنند ، تا تمامی متولیان بویژه در عرصه ی ایمنی دقت لازم را برای حفاظت از جان همه ی شهروندان بعمل آورند و علاج واقعه قبل از وقوع نمایند ، و پند گیرند از شیخ سعدی علیه الرحمه که فرمود:

علاج واقعه پیش از وقوع باید کرد
دریغ سود ندارد چو رفت کار از دست
به روزگار سلامت سلاح جنگ بساز
وگرنه سیل چو بگرفت، سد نشاید بست.

مجمع اصلاح طلبان خوزستان

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار